Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg har i det sidste år haft Job det samme sted. Arbejdsmilijøet har allé dage været virkelig dårligt med meget mobning og en grov omgangstone. 

I efteråret døde min far og farfar med en uges mellemrum og jeg gik helt ned og måtte sygemeldes med depression og angst. Jeg var sygemeldt en måned og da jeg kom tilbage var det åbenbart mig der skulle mobbes. Det har så stået på om og off siden. I den sidste 1 1/2 måned har det været rigtig slemt. Jeg er blevet ringet op hjemme og blevet forulempet af en kollega, der er blevet gemt medicin for mig så jeg ikke kunnet passe mit job. Talt rigtig grimt både om mig og til mig og mange lignende ting.

for 14 dage sagde jeg op og sygemeldte mig samtidig. Og nu har min nærmeste leder kaldt mig til samtale hvilket har tricket min angst så meget st jeg kastede op.  Jeg er helt fortabt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har i det sidste år haft Job det samme sted. Arbejdsmilijøet har allé dage været virkelig dårligt med meget mobning og en grov omgangstone. 

I efteråret døde min far og farfar med en uges mellemrum og jeg gik helt ned og måtte sygemeldes med depression og angst. Jeg var sygemeldt en måned og da jeg kom tilbage var det åbenbart mig der skulle mobbes. Det har så stået på om og off siden. I den sidste 1 1/2 måned har det været rigtig slemt. Jeg er blevet ringet op hjemme og blevet forulempet af en kollega, der er blevet gemt medicin for mig så jeg ikke kunnet passe mit job. Talt rigtig grimt både om mig og til mig og mange lignende ting.

for 14 dage sagde jeg op og sygemeldte mig samtidig. Og nu har min nærmeste leder kaldt mig til samtale hvilket har tricket min angst så meget st jeg kastede op.  Jeg er helt fortabt

Slet ingen ? 

Anmeld

10. juni 2014

Leneur

Anonym skriver:

Er ked af du er blevet mobbet på dit arbejde. Det har ingen fortjent.
Kan godt forstå du bliver tricket af at skulle ind til møde. Hvis du både er sygemeldt og har sagt op, så tror jeg bare jeg ville blive væk. Evt. høre din fagforening ad om hvad du skal gøre. Håber du har en tæt kontakt med din læge/psykolog/psykiater.

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Tak obervejer osse selv seriøst at blive væk. Hvorfor skal jeg sidde over for min nærmeste leder som for øvrigt har set igennem fingrene med Meget af mobbningen uden at gøre noget. Jeg bad for en måned siden om at blive flyttet til en anden afdeling grunder mobbningen men hun grinade bare lidt og sagde blankt nej.  Selvom jeg ved hun har muligheden for det

Jeg har har tid hos psyk næste uge. De havde ikke tid før

Anmeld

10. juni 2014

Snoopy77

Anonym skriver:

Du kan også vælge at tage til samtalen og have en tillidsrepræsentant med (hvis du self stoler på vedkommende), eller en fra fagforeningen. Men kan sagtens forstå hvis du har mest lyst til at blive væk

Anmeld

11. juni 2014

Anonym trådstarter

Snoopy77 skriver:

Du kan også vælge at tage til samtalen og have en tillidsrepræsentant med (hvis du self stoler på vedkommende), eller en fra fagforeningen. Men kan sagtens forstå hvis du har mest lyst til at blive væk

Ja det kunne jeg.  Men problemet er bare at jeg overhoved ikke stoler på min chef. Hun har set gennem fingrene med mobbningen så længe. 

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Chefen ringede så selv i dag og aflyste mødet. Lettelse lettelse. Så behøver jeg ikk derop det gav så meget ro !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.