Hvad synes i om Anastasia?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2014

B&J

ja jeg syntes det er et smukt navn

hvorfor?

fordi når jeg tænker på filmen Anastasia så tænker jeg på en Smuk pige der har et hjerte af guld, og ja det er kun en film men alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg er ikke vild med det.

Synes ikke om navnet Anastasia - og endnu mindre om sammensætningen med Caroline. Det virker meget langt og en smule klodset

Anmeld

10. juni 2014

mit1barn

Tak for jeres svar:-) Jeg ved godt at det i sidste ende er vores beslutning, gider bare ikke at have et barn, som har et navn, hvor folk tænker "har hendes mor drukket, mens hun har givet hende det navnet" eller sådan en "pink" (farven) mor, som er vild med prinsesser:-)

Anmeld

10. juni 2014

Kløver

Absolut ikke min kop the, slet ikke sammen med Caroline, bliver for langt og royalt selvom de ikke begge bruges. Ville selv vælge Caroline enten alene eller sammen med et andet navn 

Anmeld

10. juni 2014

BabyMus

mit1barn skriver:

Tak for jeres svar:-) Jeg ved godt at det i sidste ende er vores beslutning, gider bare ikke at have et barn, som har et navn, hvor folk tænker "har hendes mor drukket, mens hun har givet hende det navnet" eller sådan en "pink" (farven) mor, som er vild med prinsesser:-)

Der er bestemt ikke noget galt med at blive en pink mor der er vild med prinsesse!

Anmeld

10. juni 2014

TNBC

mit1barn skriver:

Vi venter en lille guldklump til december, og er så småt bebgyndt at snakke om navne . 

Hvis det bliver en pige synes vi at Anastasia Caroline er pænt. Dog ville det kun være Anastasia som kom i brug til dagligt. 

Helt ærligt, synes i at det er et pænt navn?

:-)

De er søde, men ikke sammen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.