Gave til 2 årig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
11 svar
1 synes godt om
10. juni 2014

MortilAlmaogNohr

Vi overvejer at give vores Alma en togbane i fødselsdagsgave, men er i tvivl om det skal være i træ eller plastik. Og skal toget være selvkørende osv. Nogle der vil dele erfaringer omkring dette?

Hvad har I, er I tilfredse osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

L&V

Tina. skriver:

Vi overvejer at give vores Alma en togbane i fødselsdagsgave, men er i tvivl om det skal være i træ eller plastik. Og skal toget være selvkørende osv. Nogle der vil dele erfaringer omkring dette?

Vi har en brio. Klassisk og go kvalitet. Den er vi super glade for

Anmeld

10. juni 2014

MortilAlmaogNohr

Træ eller plastik og er der med welvkørende tog?.

Anmeld

10. juni 2014

Ciss

Vi fik legotogbane af børnenes bedsteforældrer - og jeg har ærgret mig en del over, at det ikke blev en briobane i stedet. Jeg ser, hvor meget nemmere, det er for dem at håndtere briobanen, når vi er steder, hvor de har den slags.

Ang. selvgående tog: Jeg tror, det kommer meget an på barnets type. Storesøster gik omtrent i vild panik over alt, som kunne bevæge sig "af sig selv", da hun var på den alder. Lillebror var stik modsat og blev meget nysgerrig, hvis der var noget, som bevægede sig.

Om I vælger et batteritog, så vær opmærksom på, at I kommer til at måtte kravle under sofaen efter det mere end en gang. De kører lige så godt der, hvor der ikke er skinner.

Anmeld

10. juni 2014

Ciss

Tina. skriver:

De findes både i træ og plastik.

Anmeld

10. juni 2014

L&V

Tina. skriver:

Brio er jo træ. Og ja man ka få selvkørende tog. Ville aldrig købe plastik.

Anmeld

10. juni 2014

CaWi

Tina. skriver:

Vi har den klassiske brio i træ, uden selvkørende tog.
Den bedste investering ever. Han fik den til jul da han var 1 1/2 år.

Anmeld

10. juni 2014

MortilAlmaogNohr

Min datter syntes nemlig det selvkørende er sjovt men er egentlig mere til træ....

Anmeld

10. juni 2014

Troldemommi

Tina. skriver:

Johanne fik brio togbanen i julegave af min søster men hun har ikke så meget fidus til den, men okay hun har i øjeblikket ikke øje for andet end sine dukker og prinsessegøgl

Monica

Anmeld

10. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi købte brio træ-togbane med selvkørende tog og vogn til, til vores i 2års gave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.