Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkRaarup skriver: ??Maverummel eller babybobler? Er i uge 9+.Igår sad jeg i sofaen og mærkede noget både inde i maven og udenpå ..Men er sku i tvivl Er det overhovedet muligt at mærke noget allerede nu? Sidste graviditet mærkede jeg først bobler 14+ - moderkage foran.
??Maverummel eller babybobler? Er i uge 9+.Igår sad jeg i sofaen og mærkede noget både inde i maven og udenpå ..Men er sku i tvivl Er det overhovedet muligt at mærke noget allerede nu? Sidste graviditet mærkede jeg først bobler 14+ - moderkage foran.
Tror helt ærligt ikke det var baby. Og maven rumler altså en del i 1. trimester
Meeen om få uger, så tror jeg det er sandsynligt hvis ellers moderkagen ikke er i vejen. Her er nr. 3 i maven og kan først mærkes hver dag nu i uge 19, men moderkagen er gså smækket godt opad maveskindet (sammen med mit spæklag, selvfølgelig ).
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Christine skriver: Tror helt ærligt ikke det var baby. Og maven rumler altså en del i 1. trimester Meeen om få uger, så tror jeg det er sandsynligt hvis ellers moderkagen ikke er i vejen. Her er nr. 3 i maven og kan først mærkes hver dag nu i uge 19, men moderkagen er gså smækket godt opad maveskindet (sammen med mit spæklag, selvfølgelig ).
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128