Udstyr til babyen ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
5 svar
5 synes godt om
10. juni 2014

Tystys14

Ja som overskriften siger, så skal jeg en tur i babysam og købe udstyr til vores pige på nu 12 uger.  Vi har fået gavekort på i alt 1500kr og aner virkelig ikke hvad jeg skal bruge dem på. 

Har tænkt på babybæresele, badekar (vi har et med det fylder meget), en Babyalarm med kamera (koster 1500kr så det hele brugt og er det det værd ?) eller aktivitetsting til hende ???

Hvad ville i købe til jeres baby på 12 uger for 1500kr ??? Har brug for nogle flere ideer eller råd hvis der er noget i har erfaret bare er en must have.  

Skriv skriv skriv !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

L&V

NV skriver:

Ja som overskriften siger, så skal jeg en tur i babysam og købe udstyr til vores pige på nu 12 uger.  Vi har fået gavekort på i alt 1500kr og aner virkelig ikke hvad jeg skal bruge dem på. 

Har tænkt på babybæresele, badekar (vi har et med det fylder meget), en Babyalarm med kamera (koster 1500kr så det hele brugt og er det det værd ?) eller aktivitetsting til hende ???

Hvad ville i købe til jeres baby på 12 uger for 1500kr ??? Har brug for nogle flere ideer eller råd hvis der er noget i har erfaret bare er en must have.  

Skriv skriv skriv !!!

Det er jo lidt svært at svare på efter som jeg ik ved hva i har. Men hvis i ikke har en højstol vilke jeg købe en trip trap og selv spæde til og købe en baby indsats.

Gemme pengene og købe en barnevogn.

Købe en ecobaby bæresele.

Det er mine 3 bedste bud

Anmeld

10. juni 2014

tarkoflen

Bæreselen ville jeg købe på nettet og få en rigtig god en, de er nemlig noget billigere på nettet. Vi er vildt glade for vores manduca

Hvis l ikke har alarmer, så ville jeg købe dem, for de er svære at undvære. Hmm om det er det værd med kamera, jeg vil sige vi aldrig har haft brug for det jeg ville vægte højest at der er minimal stråling og at baby enheden ikke fylder ret meget, for ellers er den bøvlet at have i barnevognen.

Hvis l har plads til det store badekar ville jeg ikke købe et nyt og flexibath er ret tit på tilbud rundt omkring til ca 179,- så jeg ville ikke give mere end det .

Håber du kan bruge det

Anmeld

10. juni 2014

modesty

Skriv skriv skriv !!!

Jeg ville ikke bruge penge på en babyalarm med kamera. Hvis I allerede har én, så hold jer til den, ellers vil jeg anbefale at I køber en NeoNate, de er supergode.

Bæresele vil jeg også anbefale en manduca. Vi brugte dog vores mest de første 4 mdr., så jeg ved ikke hvor meget I får brug for den. Ej, men den var rar at have senere også, mener at vi brugte den til han var knap et år.

Hvis jeres badekar er for stort, og I ikke har meget plads, skal I købe et flexibath. Det er SÅ fedt på et lille badeværelse.

Ellers er det et godt bud med en Trip Trap. 

Eller hvad med en klapvogn?? Er der ikke udsalg snart?

Anmeld

10. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ville heller ik bruge pengene på dyre alamer! Vi har walkitalkier fra Harald Nyborg til ca 200 kr.

En weekendseng med en god madras har vi meget glæde af.

Ordenlige madrasser til tremmesengen, barnvognen osv.

Hvis i ik har 2 dyner, så en extra dyne.

Tøj.

Hjemmefutter.

Vh stine

Anmeld

10. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Højstol hvis ikke i har. 

Brug pengene som tilskud til klapvogn

ville aldrig bruge 1500 på en alarm ligemeget hvor meget gak og gøgl den kan det vigtigste er at i kan høre baby, og det kan man trods alt med de fleste. Vi har selv ikeas til under 300kr, og vi har aldrig haft behov for noget fancyere

legetøj der er alderssvarende eller køb lidt til senere brug (6mdr + fx)

flexibath ville være en god ide hvis jeres nuværende badekar irriterer jer.

Juniordyne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.