Ja som overskriften siger, så skal jeg en tur i babysam og købe udstyr til vores pige på nu 12 uger.
Vi har fået gavekort på i alt 1500kr og aner virkelig ikke hvad jeg skal bruge dem på.
Har tænkt på babybæresele, badekar (vi har et med det fylder meget), en Babyalarm med kamera (koster 1500kr så det hele brugt og er det det værd ?) eller aktivitetsting til hende ???
Hvad ville i købe til jeres baby på 12 uger for 1500kr ??? Har brug for nogle flere ideer eller råd hvis der er noget i har erfaret bare er en must have.
Skriv skriv skriv !!!
Jeg ville ikke bruge penge på en babyalarm med kamera. Hvis I allerede har én, så hold jer til den, ellers vil jeg anbefale at I køber en NeoNate, de er supergode.
Bæresele vil jeg også anbefale en manduca. Vi brugte dog vores mest de første 4 mdr., så jeg ved ikke hvor meget I får brug for den. Ej, men den var rar at have senere også, mener at vi brugte den til han var knap et år.
Hvis jeres badekar er for stort, og I ikke har meget plads, skal I købe et flexibath. Det er SÅ fedt på et lille badeværelse.
Ellers er det et godt bud med en Trip Trap. 
Eller hvad med en klapvogn?? Er der ikke udsalg snart?
Anmeld