Hvordan fjernes tus på dør og væg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.350 visninger
9 svar
3 synes godt om
9. juni 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Min datter har desværre tegnet på sin før og væg inde på hendes værelse. Jeg har prøvet at fjerne det med sprit men det hjælper ikke. Er der overhovedet noget at gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2014

MetteS81

Hmmm, jeg ville også tro at sprit kunne klare det, men hvis ikke, så ville jeg male henover..

Anmeld

9. juni 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Omsorgsgiver skriver:

Min datter har desværre tegnet på sin før og væg inde på hendes værelse. Jeg har prøvet at fjerne det med sprit men det hjælper ikke. Er der overhovedet noget at gøre?

Finder du et middel så sig til.

Vi har forsøgt med sprit, grundrens, terpentin( virker men tager malingen)

Tror vi ender med at male det over

Anmeld

9. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis du maler den over, skal du lige vide at det nok slår igennem ligesom nikotin og knaster. Så du skal lige have fat i noget pletspray hos en farvehandler inden du maler hele fladen det stinker, så du skal nok bruge det når din datter ikke er hjemme i et par timer.  

Anmeld

10. juni 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Øv øv  Kan høre på jer at der ikke er noget der tager det... Så det bare blive malet over. 

Anmeld

10. juni 2014

Tulle28

Vileda har lavet nogle hvide svampe, som fungerer som en slags viskelæder - jeg er endnu ikke stødt på noget, som de ikke kunne fjerne.

Det er dem her: http://www.buycleaningsuppliesonline.co.uk/product /483/vileda-miraclean-magic-sponge-cleaner-eraser- pack12

Anmeld

10. juni 2014

Skouboe

Prøv melaminsvampe, og ellers er der nok ikke andet end maling.

Anmeld

10. juni 2014

ano14316

Omsorgsgiver skriver:

Det kommer an på hvad det er for noget tusch..

Er det vandbaseret, Ja så er det vand og sæbe, er det sprittusch så virker sprit, mælk tager kuglepen..

Men det er ikke sikkert du kan få det helt væk, og så må du nok måle det over, og så skal du huske at måle med noget spærre først, så det ikke slår igennem..

Og så kan jeg anbefale dig de der tuscher der kan tages med vand og sæbe, dog ikke altid men noget nemmere end så meget andet..

Anmeld

10. juni 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg brugte en anelse klorin på vores hvide vægge.

Det kan næsten ikke ses. 

Anmeld

10. juni 2014

Nadia&Daniel

MetteS81 skriver:

Hmmm, jeg ville også tro at sprit kunne klare det, men hvis ikke, så ville jeg male henover..

Også min tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.