Heej alle sammen
Nogen der kender det at den man troede ville støtte en mest nu er i gang med at skabe rygter på hele vores fælles arbejdes plads?
Hun er sur over jeg er gravid fordi hun selv måske gerne vil have flere børn... Det har resulteret i at jeg i nat (jeg er nattevagt pt) fik af vide af en anden på mit arbejde at hun i hvert fald viste en masse om mig og at hun ville ikke fortælle hvad eller hvem der er fortalt det men i og med det kun er hende min såkaldte veninde der ved jeg er gravid af dem på arbejde fordi jeg kun er 10 uger henne ved jeg jo godt hvor de ting kommer fra... Nu er hun så i gang med at fortælle alle og enhver selv hendes leder at jeg er gravid... At jeg ikke vil oplyse faren hvilket jeg vil... Og så oplyser hun en forkert far til folk.. hun har vist sin leder vores sidste samtale som vel og mærke ikke havde noget med arbejde at gøre og ikke var skrevet i arbejdstiden....
jeg er så langt kørt ned nu af rygter og voksen mobning at jeg har ondt i maven og er ked af det hver gang jeg skal til eller fra arbejde... Og aner ikke hvad jeg skal gøre... Min egen leder er fuldkommen ligeglad med vores arbejdsmiljø og ville aldrig godkende en sygemeldelse pga af dette så hvad fanden skal jeg stille op...
Skal lige siges jeg snart starter et andet sted i byen højst sandsynligt den 1/7
Tak for de lyttende øre jeg er bare simpelthen så frustreret 
Anmeld