Tydelige streger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.877 visninger
10 svar
7 synes godt om
9. juni 2014

MBT

Hej piger,

Jeg synes, det ser ud til, at jeg forholdsvis tidligt har kunnet teste positiv med tydelige streger på mine graviditetstest. Min mens skulle være kommet lørdag eller søndag (har cyklus på 31-32 dage) - jeg har ikke set skyggen af den endnu, og jeg håber selvfølgelig, at den bliver væk.

Jeg har været på pergotime de sidste to cyklusser, og blev scannet i den første, hvor der var to ægblærer. Det jeg tænker på er, om de tydelige tests kan være tegn på tvillinger? Jeg blev ikke scannet i denne cyklus, så jeg ved ikke, om der også her har været to ægblærer klar.

Vil gerne høre hvad I tror, ved, har hørt og selv erfaret smiley

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2014

Sunsmile

MBT skriver:

Hej piger,

Jeg synes, det ser ud til, at jeg forholdsvis tidligt har kunnet teste positiv med tydelige streger på mine graviditetstest. Min mens skulle være kommet lørdag eller søndag (har cyklus på 31-32 dage) - jeg har ikke set skyggen af den endnu, og jeg håber selvfølgelig, at den bliver væk.

Jeg har været på pergotime de sidste to cyklusser, og blev scannet i den første, hvor der var to ægblærer. Det jeg tænker på er, om de tydelige tests kan være tegn på tvillinger? Jeg blev ikke scannet i denne cyklus, så jeg ved ikke, om der også her har været to ægblærer klar.

Tillykke med graviditeten. Du kan da ikke være i tvivl om at du er gravid med alle disse test. Som jeg har læst her flere gange, er det meget forskelligt hvor meget og hvor hurtigt man danner hcg, så man kan nok ikke sige at det er tvillinger med sikkerhed. Jeg havde 3 æg da jeg blev insemineret, og jeg venter "kun" et barn. Jeg testede dog også kun svagt positiv på 4+1.

Men er spændt på at høre om du er blevet gravid med 1 eller 2, det er der jo en ok chance for ved behandling

Anmeld

9. juni 2014

ønskebørn74

MBT skriver:

Hej piger,

Ved mig var det.. Fik lagt 2 friske æg op..

Anmeld

9. juni 2014

MBT

Tak for jeres svar 

Først og fremmest skal jeg lige vænne mig til tanken, kan stadig ikke forstå det er rigtigt, og går hver dag og er bange for at mens kommer, eller at jeg mister tidligt - hvilket er dumt, for hvorfor skulle det ske!

Ønskebørn74, hvordan og hvornår fandt du ud af, at der var to? Tillykke med dem 

Anmeld

9. juni 2014

Hugoline.

Mine tests var meget utydelige da jeg ventede tvillinger. Så utydelige at lægen ikke troede på, jeg var gravid. Det blev først opdaget i uge 10.

Med min datter var testene til gengæld meget tydelige, og test-stregen var tydeligere end kontrolstregen 4+0

Anmeld

9. juni 2014

Rockertand

MBT skriver:

Hej piger,

Min test 3+5 så ud som din, mens min test 4+5 var betydeligt mere positiv end din, der var kun een skøn unge derinde.

Anmeld

9. juni 2014

et-ønske

Jeg testede positiv 3+6 med tvillinger - fik en tidlig scannet grundet behandling og der var to hjerter der blinkede idag er mine to solstråler 14 dage gamle
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juni 2014

MBT

Det lyder jo til, at det er meget tilfældigt hvordan testene lige er, så tak for de forskellige svar, det blev jeg da klogere af 

Anmeld

11. juni 2014

mullesmith2

Jeg testede også positiv meget tidligt og har også tvillinger, enæggede drenge på 3,5år. �� tillykke med graviditeten 

Anmeld

11. juni 2014

MBT

Tak for det 

Har snakket med fertilitetsklinikken, og jeg skal scannes i uge 8. Kan det passe, de sagde, at det var for at tjekke, om fosteret ligger som det skal? Og hvad ser de ellers efter? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.