Min baby er urolig når han sover..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juni 2014

Happy_

Hej, 

Min baby på 2 måneder er urolig når han sover. Han løfter hænder og slå med ben og siger mmmh lyde i 10 sec og så han stille igen og så bevæger han sig igen osv. Han græder ikke men det er altså lidt irreternde da jeg vågner af det og er lidt bekymret om han har det godt. Det kan vare i flere timer. Nogen der kender til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2014

Diana2013

Happy_ skriver:

Hej, 

Min baby på 2 måneder er urolig når han sover. Han løfter hænder og slå med ben og siger mmmh lyde i 10 sec og så han stille igen og så bevæger han sig igen osv. Han græder ikke men det er altså lidt irreternde da jeg vågner af det og er lidt bekymret om han har det godt. Det kan vare i flere timer. Nogen der kender til det?

Tænker det er drømme

Anmeld

9. juni 2014

Happy_

Ok, måske. Så længe han græder er der vel intet at bekymre sig om.. Håber jeg 

Anmeld

9. juni 2014

Lullaby

Happy_ skriver:

Hej, 

Mine børn sov altid uroligt. Klynkede, brummede og slog om sig. Jeg har altid hadet at sove med dem, simpelthen fordi jeg vil vågner ved det hele tiden. :-(

Anmeld

9. juni 2014

modesty

Happy_ skriver:

Hej, 

Helt normalt, og ja, ret irriterende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.