For længe mellem måltiderne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.613 visninger
4 svar
1 synes godt om
9. juni 2014

missehxx

Lige et spørgsmål til alle jer med flaskebørn. min sp har sagt at min søn skal have lov at melde sig selv til måltiderne nu, efter vi indtil da har givet han med bestemte intervaller fordi han ikke tog på. det har han så selv styret i en uge nu, men der går mindst 3 1/2 time og op til 5 timer inden han melder sig til måltidet. Er det ikke alt for længe? Så når han jo kun at spise cirka 6 gange i døgnet? Og hvad så Når han en dag beslutter sig for at sove igennem om natten, så mister vi jo et helt måltid der... hvad tænker i?? Han er for resten 5 uger i morgen ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2014

FruStolpe

missehxx skriver:

Lige et spørgsmål til alle jer med flaskebørn. min sp har sagt at min søn skal have lov at melde sig selv til måltiderne nu, efter vi indtil da har givet han med bestemte intervaller fordi han ikke tog på. det har han så selv styret i en uge nu, men der går mindst 3 1/2 time og op til 5 timer inden han melder sig til måltidet. Er det ikke alt for længe? Så når han jo kun at spise cirka 6 gange i døgnet? Og hvad så Når han en dag beslutter sig for at sove igennem om natten, så mister vi jo et helt måltid der... hvad tænker i?? Han er for resten 5 uger i morgen ��

Hvis han tager på som han skal, så ville jeg lade ham selv melde sig til måltiderne.

3½-5 timer mellem måltiderne synes jeg ikke er meget.

Hvis ikke han tog på som han skulle, ville det være en anden sag.

Anmeld

9. juni 2014

Clisolka

Jeg ville også selv lade ham melde sig, hvis han tager det på som han skal 

Min dreng har kørt med 2-timers intervaller - og han kører stadig på et 3-timers interval efter flasken (han får stadig 2-3 flasker endnu)  Han er 9 mrd 

Min første meldte sig efter 4-5 timer, og hun tog det på som hun skulle 

Anmeld

9. juni 2014

Dianabk

missehxx skriver:

Så længe han tager på og følger sin kurve skal du ikke være bekymret.

Anmeld

9. juni 2014

Lukas&Liam<3

6 gange er normalt. Se på pakken
Man siger de ca skal have 1/6 af deres vægt? Så hvad vejer han og hvor mange ml får han i døgnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.