5:2 :-d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
10 svar
6 synes godt om
9. juni 2014

MyLove E

Jeg starter på 5:2 fra i dag af, med første faste dag i morgen
For at motiver mig selv deler jeg lige mål og billeder fra i dag, og kommer så løbende med opdatering ;-)

Byd gerne ind med erfaringer

9-6-14

Vægt 90.9kg

Arme v 31cm h 33cm
Lår v 65cm h 64cm
Navle 99cm
Under b 84cm
Over b 99cm

Vil af med Kilo og cm :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2014

Swerg

MyLove E skriver:

For at motiver mig selv deler jeg lige mål og billeder fra i dag, og kommer så løbende med opdatering ;-)

9-6-14

Vægt 90.9kg

Arme v 31cm h 33cm
Lår v 65cm h 64cm
Navle 99cm
Under b 84cm
Over b 99cm

Pøj pøj! 

Kunne du evt skrive ned hvordan du har tænkt dig kuren skal forløbe? Kunne da godt tænke mig at prøve

Anmeld

9. juni 2014

MyLove E

Swerg skriver:

Pøj pøj! 

Kunne du evt skrive ned hvordan du har tænkt dig kuren skal forløbe? Kunne da godt tænke mig at prøve

Tak. Jeg vil spise alm på spise dage og vil så prøve så vidt mulig at havde faste fastedage, tirsdag og torsdag.

Min mad de dage vil bestå af kål og lidt kød :-)

Vil virkelig prøve at holde mig fra slik alle dage. Men får jeg lyst på spise dag, kan jeg gøre det uden at blive sur på mig selv

Anmeld

16. juni 2014

MyLove E

MyLove E skriver:

9-6-14

Vægt 90.9kg

Arme v 31cm h 33cm
Lår v 65cm h 64cm
Navle 99cm
Under b 84cm
Over b 99cm

Så blev det måle/veje dag :-)

16-6

89, 5kg

Lår v 62cm h63cm
Navle 96cm
Under bryst 83cm
Over bryst 99cm

En uge på 5:2 = - 1.4kg og -7cm :-D

Anmeld

16. juni 2014

Kløver

Bliver nysgerrig 

vildu dele hvad 5:2 er for noget ?

Anmeld

16. juni 2014

L&V

Maja84 skriver:

Bliver nysgerrig 

vildu dele hvad 5:2 er for noget ?

Kan anbefale dig klidfasters på fb der er en super go faq liste og gode opskrifter osv. Mange tror man må spise helt som man plejer de 5 andre dage bare man holder sig på max 500 kcal de 2 faste dage og det er langt fra rigtigt. For hvad der er normalt for nogle er jo ikke nødvendigvis normalt for en anden. Og hvis man nu normalt er over spiser giver det jo sig selv. Men der inde er der en udregnings metode så man får det rette kalorie tal til kuren.

Anmeld

16. juni 2014

Kløver

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Kan anbefale dig klidfasters på fb der er en super go faq liste og gode opskrifter osv. Mange tror man må spise helt som man plejer de 5 andre dage bare man holder sig på max 500 kcal de 2 faste dage og det er langt fra rigtigt. For hvad der er normalt for nogle er jo ikke nødvendigvis normalt for en anden. Og hvis man nu normalt er over spiser giver det jo sig selv. Men der inde er der en udregnings metode så man får det rette kalorie tal til kuren.

Sltså dvs kuren går ud på at spise alm 5 dage og have 2 dage hvor man semi faster i løbet af en uge ?

Anmeld

16. juni 2014

L&V

Maja84 skriver:

Sltså dvs kuren går ud på at spise alm 5 dage og have 2 dage hvor man semi faster i løbet af en uge ?

Ja "normalt" på de udregnede kalorier. Det er ikke semi faste det er fuld ud faste. Du må os gerne ta 0 kalorier. Også ka man vælge om det ska være 24, 36 osv timer man faster.. men ja det er det i grove træk

Anmeld

16. juni 2014

Kløver

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Ja "normalt" på de udregnede kalorier. Det er ikke semi faste det er fuld ud faste. Du må os gerne ta 0 kalorier. Også ka man vælge om det ska være 24, 36 osv timer man faster.. men ja det er det i grove træk

Ok tak for hjælp 

Anmeld

14. juli 2014

channie-g

MyLove E skriver:

9-6-14

Vægt 90.9kg

Arme v 31cm h 33cm
Lår v 65cm h 64cm
Navle 99cm
Under b 84cm
Over b 99cm

er lidt spændt på hvordan det er gået dig den første mdr. ??  lad høre :-D jeg er selv stor fan af 5:2 og har haft stor "held" med det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.