Kvalme efter måltid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juni 2014

Anonym trådstarter

Inden jeg spiser morgenmad har jeg det nogenlunde men efter jeg har spist får jeg kvalme. Sådan er det med alle måltider.

Andre der oplever det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Inden jeg spiser morgenmad har jeg det nogenlunde men efter jeg har spist får jeg kvalme. Sådan er det med alle måltider.

Andre der oplever det?

Nogen der har prøvet det?

Anmeld

9. juni 2014

Mother-love

Nu er jeg selv blevet ramt af denne fantastiske kvalme og opkast. Og hvis jeg f.eks venter lidt for længe med at spise morgenmad. Eller der går for længe imellem måltiderne så får jeg også kvalme og kaster op efter et måltid. Og så hvis jeg spiser lidt for meget eller for fedt.

For mig gælder det om at komme kvalmen i forkøbet ved at spise hyppigt.
Men selvfølgelig sker det jeg får kvalme og kaster op alligevel

Anmeld

9. juni 2014

Mother-love

Nu er jeg selv blevet ramt af denne fantastiske kvalme og opkast. Og hvis jeg f.eks venter lidt for længe med at spise morgenmad. Eller der går for længe imellem måltiderne så får jeg også kvalme og kaster op efter et måltid. Og så hvis jeg spiser lidt for meget eller for fedt.

For mig gælder det om at komme kvalmen i forkøbet ved at spise hyppigt.
Men selvfølgelig sker det jeg får kvalme og kaster op alligevel

Anmeld

9. juni 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

Andre der oplever det?

Som Mother-love skriver er det vigtigt at komme kvalmen i forkøbet. Spis evt et lille måltid inden du går i seng, evt et par skiver brød. Og så spis et par kiks inden du står op. Jeg havde kvalme både før og efter, men havde det mest skidt hvis jeg blev sulten. Husk også at drikke en masse vand.

Anmeld

9. juni 2014

Anonym trådstarter

Oki. Tak for de gode råd og det er helt klart noget jeg vil gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.