Plukkeveer tidligt i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
8 svar
2 synes godt om
8. juni 2014

stm2812

Hej

jeg er 11 uger henne med mit 2. Barn.

i dag spændte det flere gange helt vildt i maven og jeg oplevede det samtidig gjorde virkelig ondt lige under navlen. Men er det ikke for tidligt at kunne mærke plukkeveer??

sidste graviditet fik jeg voldsomme og smertefulde plukkeveer omkring uge 17 og endte med en sygemelding

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

Lilje82

Hejsa.

Jeg er også anden gangs gravid og havde også plukkeveer fra omkring uge 17-18 stykker første gang. Denne gang mærkede jeg de første allerede i uge 10 derefter gik der nogle uger før jeg mærkede dem igen.

Anmeld

8. juni 2014

stm2812

Lilje82 skriver:

Hejsa.

Jeg er også anden gangs gravid og havde også plukkeveer fra omkring uge 17-18 stykker første gang. Denne gang mærkede jeg de første allerede i uge 10 derefter gik der nogle uger før jeg mærkede dem igen.

Okay jamen så er det nok det syntes bare det var utrolig tidligt, men kan heller ikke se hvad det ellers skulle være selvfølgelig

Anmeld

8. juni 2014

L&V

2. Gang kan de godt komme tidligere og gøre mega nas.

Anmeld

8. juni 2014

stm2812

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

2. Gang kan de godt komme tidligere og gøre mega nas.

Har også haft nogle rigtig stressende og lange dage og ikke helt lyttet til kroppen, så passer jo meget godt at den tager revanche nu

Anmeld

8. juni 2014

L&V

stm2812 skriver:

Har også haft nogle rigtig stressende og lange dage og ikke helt lyttet til kroppen, så passer jo meget godt at den tager revanche nu

Ja det er bare med at lytte efter. Men 2. Gang ku jeg ha lagt på sofaen hele dagen og de kom alligevel

Anmeld

8. juni 2014

stm2812

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Ja det er bare med at lytte efter. Men 2. Gang ku jeg ha lagt på sofaen hele dagen og de kom alligevel

Ja så er der jo ikke så meget at gøre ved det 

Anmeld

9. juni 2014

Lilje82

Ja her kan de også komme selvom jeg slapper af. Og de er mere kraftige denne gang og kan også gøre ondt.

Anmeld

9. juni 2014

Clisolka

stm2812 skriver:

Hej

jeg er 11 uger henne med mit 2. Barn.

i dag spændte det flere gange helt vildt i maven og jeg oplevede det samtidig gjorde virkelig ondt lige under navlen. Men er det ikke for tidligt at kunne mærke plukkeveer??

sidste graviditet fik jeg voldsomme og smertefulde plukkeveer omkring uge 17 og endte med en sygemelding

Jeg mærkede plukveer her 2. gang allerede i uge 9, men det var en grummer blærebetændelse som drillede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.