Tanja.. skriver:
Tosse er jeg , Havde da godt set du skrev det var slut nu
Fnis

Vi skal til lægen imorgen, har ikke helt styr på vægt, han bruger str 68+74!
Men din er da en fin stor basse!!
Uh sikke en fødse du der var igennem!
Jeg fik kejsersnit 2. gang pga af første fødsel, det var eget valg! Så fandt jeg modet og troen på personalet på Herlev og ville føde selv 3. gang. men det var en voldsom omgang, med sindsyge veer og endnu mere sindsyge presseveer, en baby der ikke ville det sidste ned, et kejsersnit ar der var ved at gå op indvendigt, haste i seng ned til akut kejsersnit op på briksen, klargjort til op, maske ned over hovedet og så øhhh vi tager ham med kop dér midt på operationsbordet!
Tja det var i korte træk, uden alle følelserne, det er en meget lang historie, der også har et godt greb i den oplevelse vi havde med nr 1. Det hele var meget voldsomt og overgrebsagtigt denne gang og sindsygt smertefuldt! Personalet selv synes det var en grim omgang og kaldte også fødslen for meget traumatisk. Men det er overstået, de stærke "sansebilleder" er blevet til minder der er til at håndtere. Vi har jo været der før, men denne gang blev vi "mandsopdækket" på barselsafdelingen og fik for alvor snakket det hele igennem. Det hjalp meget og så er vi super gode til at forstå og lytte til hinanden. Ja man gror som par grundigt sammen efter sådan nogle oplevelser.
Jeg har skrevet fødselsoplevelsen ned og får gåsehud og tårer i øjnene når jeg læser den!
Og nej tre er nok, vi skal ikke have flere og skulle vi så ville det være ved kejsersnit det er helt sikkert!!
Henriette
Anmeld