Mynte - hvad bruger du det til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
6 svar
3 synes godt om
8. juni 2014

Pikku Myy

Da vi var i plantecenter forleden forelskede min søn sig i en mynte, men den vokser godt nok helt vildt, så jeg skal finde noget at bruge den til. Jeg har aldrig rigtig før brugt mynte i mad, så har I nogle gode forslag? Jeg tænker både i "rigtig" mad og desserter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

Isabella_mor

uhhh... altså... der er jo den der LÆÆÆÆKRE drink Mojito... NOOM NOOOOM NOOOOM.... hvorfor er jeg graviiiiiiid, jeg vil ha en mojito...!! 

nå, men ved at google mynte så dukkede der lidt forskelligt op..

bla. denne side. 

http://viskalspise.dk/ingredienser/mynte.html

Anmeld

8. juni 2014

A&F

Jeg lader det trække i teen , eller limonade

Anmeld

8. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Isabella_mor skriver:

uhhh... altså... der er jo den der LÆÆÆÆKRE drink Mojito... NOOM NOOOOM NOOOOM.... hvorfor er jeg graviiiiiiid, jeg vil ha en mojito...!! 

nå, men ved at google mynte så dukkede der lidt forskelligt op..

bla. denne side. 

http://viskalspise.dk/ingredienser/mynte.html

Det er mine tanker du skriver der! 

Har overvejet at lave alkoholfri mojito 10.000 gange de sidste par måneder. Har dog ikke fået taget mig sammen til det 

Anmeld

8. juni 2014

Isabella_mor

Clgh skriver:

Det er mine tanker du skriver der! 

Har overvejet at lave alkoholfri mojito 10.000 gange de sidste par måneder. Har dog ikke fået taget mig sammen til det 

ja for det kan man jo godt.... det er jo bare uden rom... det kunne godt være jeg skulle lave mig sådan en snart

Anmeld

8. juni 2014

Røverdatter

En kop varm te med citron og mynte gør underværker, og hvis dette dyrkes dagligt (og gerne om morgenen) - vil man kunne mærke forskellen i maven... Mmm..

Og ja - Mojito er ALTID en 1'er

Anmeld

8. juni 2014

Christine

Pikku Myy skriver:

Da vi var i plantecenter forleden forelskede min søn sig i en mynte, men den vokser godt nok helt vildt, så jeg skal finde noget at bruge den til. Jeg har aldrig rigtig før brugt mynte i mad, så har I nogle gode forslag? Jeg tænker både i "rigtig" mad og desserter.

Melonsalat med mynte er lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.