Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Clgh skriver: Stort tillykke! - fik du afprøvet ananas-skrønen?
Stort tillykke!
- fik du afprøvet ananas-skrønen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ano14316 skriver: Mange tak for alle jeres lykønskninger..
Mange tak for alle jeres lykønskninger..
ano14316 skriver: Så blev Magnus storebror, og Nicolaj og jeg er endnu engang blevet lykkelige forældre til en dejlig dreng... Det var en super fødsel.. Han kom til verdenen blot 1,5 timer efter vores ankomst til fødegangen.. Og vi har det alle rigtig godt... Han er født d. 7/6-14 kl 21.25Vægt: 3870 gLængde 52 cmFb kommer senere..
Så blev Magnus storebror, og Nicolaj og jeg er endnu engang blevet lykkelige forældre til en dejlig dreng... Det var en super fødsel.. Han kom til verdenen blot 1,5 timer efter vores ankomst til fødegangen.. Og vi har det alle rigtig godt... Han er født d. 7/6-14 kl 21.25Vægt: 3870 gLængde 52 cmFb kommer senere..
Stort tillykke
ano14316 skriver: Ja, jeg spiste en halv ananas d. 5 ig har bestemt ikke fornemmelse af at det virkede hehe.. Men den smagte dejligt.. I får da lige et lille billed..
Ja, jeg spiste en halv ananas d. 5 ig har bestemt ikke fornemmelse af at det virkede hehe.. Men den smagte dejligt.. I får da lige et lille billed..
ESV skriver: Han er da absolut yndig (kan man sige det om en dreng? Nå nu gjorde jeg det alligevel) stort tillykke med ham og Magnus nye rolle som storebror
Han er da absolut yndig (kan man sige det om en dreng? Nå nu gjorde jeg det alligevel) stort tillykke med ham og Magnus nye rolle som storebror
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128