HJÆLP mig med eksamen :D iPad folk, kom hid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.379 visninger
11 svar
2 synes godt om
8. juni 2014

A. Nonymsen

Jeg skal op til min første eksamen som pædagogstuderende...

I den forbindelse skal vi hver fortælle om et emne i fem minutter inden diskussionen starter...

Da vi har skrevet om brug af iPads i børnehaver, og mit linjefag er sundhed/krop og bevægelse, tænkte jeg at tage udgangspunkt i en artikel af en fysioterapeut hvor hun er bekymret for at børns motoriske udvikling bliver skadet af bruge af medier (det synes jeg er meget interessant, men der er ikke nogle færdiggjorte undersøgelser om det)

SÅÅÅ jeg tænkte at fortælle lidt om frygten, også finde en app der evt. kan styrke børn motorik, en hvor de bliver opfordret til bevægelse... Men findes der sådan en? har ikke selv iPad eller tablet så aaaner det ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

Dina1987

Aner ikke om du kan bruge det...men tænker det bliver lidt en udfordring for dig. Når du ikke selv har mulighed for at teste det.

Men ved en hurtig søgning fandt jeg følgende .

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2014

A. Nonymsen

Juan skriver:

Aner ikke om du kan bruge det...men tænker det bliver lidt en udfordring for dig. Når du ikke selv har mulighed for at teste det.

Umiddelbart ser den god ud... Har iPhone (havde ikke lige tænkt over at jeg kunne hente de samme apps &nbsp hehe

Tusind tak, vil straks hente den og kigge på den

Anmeld

8. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
A. Nonymsen skriver:

Jeg skal op til min første eksamen som pædagogstuderende...

I den forbindelse skal vi hver fortælle om et emne i fem minutter inden diskussionen starter...

Da vi har skrevet om brug af iPads i børnehaver, og mit linjefag er sundhed/krop og bevægelse, tænkte jeg at tage udgangspunkt i en artikel af en fysioterapeut hvor hun er bekymret for at børns motoriske udvikling bliver skadet af bruge af medier (det synes jeg er meget interessant, men der er ikke nogle færdiggjorte undersøgelser om det)

SÅÅÅ jeg tænkte at fortælle lidt om frygten, også finde en app der evt. kan styrke børn motorik, en hvor de bliver opfordret til bevægelse... Men findes der sådan en? har ikke selv iPad eller tablet så aaaner det ikke

Jeg har til min dkk eksamen været op i digital dannelse. Her brugte jeg appen woop hvor jeg argumenterede både for og imod, men selvfølgelig med et klart standpunkt efter hvor jeg selv stod. Vil du fokusere på motorik synes jeg woop er oplagt. 

Jeg har ikke selv skb, men min veninde har og deres lærer havde netop denne app op i undervisningen. 

Anmeld

8. juni 2014

A. Nonymsen

mor:) skriver:

Jeg har til min dkk eksamen været op i digital dannelse. Her brugte jeg appen woop hvor jeg argumenterede både for og imod, men selvfølgelig med et klart standpunkt efter hvor jeg selv stod. Vil du fokusere på motorik synes jeg woop er oplagt. 

Jeg har ikke selv skb, men min veninde har og deres lærer havde netop denne app op i undervisningen. 

Den lyder jo rimeligt oplagt så, jeg kigger på den.. Tusind tak for dit indput

Anmeld

8. juni 2014

A. Nonymsen

Du har ikke et screen shot af apen vel? der er flere der hedder woop nemlig

Anmeld

8. juni 2014

A. Nonymsen

Juan skriver:

er denne fundet på iPad? der kommer ikke nogen app frem når jeg søger den på telefonen

Anmeld

8. juni 2014

A. Nonymsen skriver:

er denne fundet på iPad? der kommer ikke nogen app frem når jeg søger den på telefonen

Prøv at skrive woop app

Anmeld

8. juni 2014

A. Nonymsen skriver:

Du ksn forresten google lidt info omkring appen - det er spejderne der har udviklet den

Anmeld

8. juni 2014

A. Nonymsen

Du ksn forresten google lidt info omkring appen - det er spejderne der har udviklet den

aaarh så har jeg fundet den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.