Hvor mange herinde bruger secondsale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger du secondsale?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

926 visninger
11 svar
3 synes godt om
8. juni 2014

AnnaK89

Jeg søger nemlig en barnevogn, men er i tvivl om, om secondsale er stedet at søge?
Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor meget gang der er i secondsale, derfor har jeg lavet en afstemning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg bruger det, men synes der er -meget- lidt gang i den. 

Jeg ville nok anbefale at bruge dba i stedet. - Der har jeg selv fundet bl.a. en lækker barnevogn til billige penge

Anmeld

8. juni 2014

AnnaK89

TanyaGR skriver:

Jeg bruger det, men synes der er -meget- lidt gang i den. 

Jeg ville nok anbefale at bruge dba i stedet. - Der har jeg selv fundet bl.a. en lækker barnevogn til billige penge

Har allerede gennemsøgt dba, guloggratis og diverse facebook-genbrugssider
Måske jeg bare er for kræsen!
Søger nemlig en Odder zip som ikke er super gammel, som har solskygge i kalechen og som ikke har det der ru indtræk. Men den findes åbenbart ikke.

Anmeld

8. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Søger nemlig en Odder zip som ikke er super gammel, som har solskygge i kalechen og som ikke har det der ru indtræk. Men den findes åbenbart ikke.

Hm ja, det kan da godt være at du er nødt til at slække lidt på kravene, når du ikke vil købe en fra ny. 

Men held og lykke med søgningen alligevel, du kan jo altid tjekke secondsales og se om der lige skulle være det du søger. Ellers prøv også trendsales, det er også en god side

Anmeld

8. juni 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
AnnaKJ skriver:

Vi har modellen fra 2011, som er uden solskærm og mener først at skærmen kom på 2013 modellen, hvilken folk nok knap er færdig med at bruge 

Så du skal nok slække lidt på dine krav 

//Mette

Anmeld

8. juni 2014

AnnaK89

MKBP skriver:

Vi har modellen fra 2011, som er uden solskærm og mener først at skærmen kom på 2013 modellen, hvilken folk nok knap er færdig med at bruge 

Så du skal nok slække lidt på dine krav 

//Mette

Det kunne måske godt se sådan ud

Nå, så ender det nok med at blive en ny alligevel.

Anmeld

8. juni 2014

MorDk

Jeg bruger det....

Anmeld

8. juni 2014

Isabella_mor

MorDk skriver:

Jeg bruger det....

ja det gør jeg altså også. og jeg synes det fungere fint.

og det siger jeg nu ikke bare fordi jeg er moderator, men jeg synes det er fint sat op og det fungere jo fint med oprettelse af annoncer, samt at man kan se de andres annoncer. 

jeg tror bare vi skal begynde at bruge det mere. det er jo os der bruger baby.dk der bruger secondsale. dvs at det jo er os der skal sparke liv i det.. jeg kigger rigtig meget lige for tiden. nu når der kommer en lillebror og at vi står og skal flytte inden for den nærmeste fremtid, så er et jo skønt at kigge igennem hvad der er af spændende ting og sager. for mig er det virtuelt loppemarked. og jeg ELSKER at gå på loppemarked

Anmeld

8. juni 2014

Nadia&Daniel

AnnaKJ skriver:

Jeg søger nemlig en barnevogn, men er i tvivl om, om secondsale er stedet at søge?
Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor meget gang der er i secondsale, derfor har jeg lavet en afstemning

Bruger det til salg - men kun ved siden af dba.dk og facebook.

Anmeld

8. juni 2014

bøllen

AnnaKJ skriver:

Har stemt ja da jeg bruger siden men vil samtidig sige at der er meget lidt gang i siden.

slet ikke samme mængde af salg som da det var her på siden . Secondsale er ellers en nem og bruger venlig side, men desværre oplever jeg ikke stor aktivitet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.