Hvorfor er alt andet mere spændende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. marts 2008

st

Pust støn og svedperler på panden. Jeg får bare lavet minus på min opgave i dag. Jeg er blevet fanget af denne sides fantastiske muligheder, og har da svaret på indlæg nu i over en time. Hmm, det bliver der ikke skrevet meget opgave af. Men det er som om at det har større interesse lige pt. Nå men en god gang frokost hjælper måske.

Jeg har renset vores ovn i køkkenet, vasket tøj, ryddet op, børstet hunden og støvsuget. Alt sammen for at "slippe" for at sidde og skrive metode afsnit. Hvem gider også det?????

st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2008

Stumpen

Det er også et træls afsnit du er igang med.... Men må da sige, at du får lavet noget i stedet for at lave opgave.. Da jeg skrev bac var det en lur der rykkede mest når jeg ikke gad noget..

Du skal også give dig selv lov til at tage nogle fridage engang imellem, det er en hård proces du er i gang med..

Hvor langt er du og hvor lang tid har du endnu??
Qnus Anja..

Anmeld

27. marts 2008

st

Ja jeg sørger også for at lade computeren og bøgerne stå nogle dage. Jeg tror også på at det er lige så igtigt som at tordne derud af. Man skal jo lige have nye øjne på det engang imellem, i sær når man skriver alene.
Jeg har lavet de første 20 sider. Må skrive maks 60, og skal aflevere d. 21 maj. Så jeg føler jeg har god tid. Jeg mangler stadig at lave et interview, men min problemformulering skal lige godkendes inden jeg begiver mig ud af den vej.
Jeg skal nok nå det, det er jeg sikker på. Jeg kan bedst når tingene er i orden i god tid, så jeg regner med opgaven ligger færdig 1 uge inden afleveringsfristen. Det er i hvert fald målet.

st.

Anmeld

27. marts 2008

Stumpen

Det må havde jeg også, jeg afleverede en dag før tid... Men det handler jo i bund og grund om at administrer sin tid ordentlig og den klarede jeg så ikke til ug ;)

60 sider?? Det er da helt vildt.. Jeg skrev alene og skulle "kun" skrive mellem 25 og 35 normal sider.. Sikke da en forskel...

Men ja det lyder da til at du er godt med..
Qnus Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.