Tør ikk sex plus præventation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.266 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

hejsa..
dog er jeg single men tænker meget på en fremtid med kæreste.
men tanken om en kæreste og dertil også at have sex, truer mig..
da jeg fødte Astrid blev jeg klippet pga hun var stjernekigger. så derfor blev jeg selvf syet, selve syningen er jeg rigtig bange for. hver gang jeg tænker på hvor godt det kunne være at have sex igen (hvis jeg havde en kæreste) blir jeg bange for at det vil gøre alt for ondt og jeg aldrig får mit sexliv op igen, er det normalt, og skal jeg virkelig gå at være så bange??

tænker også på beskyttelse, men vil ikk have p-piller. så tænker jeg lidt i retningen a en spiral, men er bange for aldrig at kan blive gravid igen.
så altså hvis man får spiral og den så blir taget ud -når jeg altså planlægger flere bebser og kroppen er med på det- kan man så blive gravid med det samme??

Hilsen en ret forvirret ung-alene mor Louise Vous -Astrid 25.marts'09

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

Mikkelmusen

Du skal ikke være bange for at syningen går op. Det burde også være vokset pænt sammen nu, og jeg tror bestemt heller ikke at det vil gøre ondt. Første gang jeg fødte bristede jeg  og blev syet og jeg havde ingen smerter ved sex. 

Der er jo 2 slags spiral. kobberspiral og hormonspiral, men jeg aner ikke hvordan mulighederne for at blive gravid efterfølgende er. Men jeg vil tro at det er lidt ligesom p-piller, i hvert fald for hormonspiralen da den jo gør det samme som pillerne.

Anmeld

13. august 2009

clss

Astrids-mor skriver:

hejsa..
da jeg fødte Astrid blev jeg klippet pga hun var stjernekigger. så derfor blev jeg selvf syet, selve syningen er jeg rigtig bange for. hver gang jeg tænker på hvor godt det kunne være at have sex igen (hvis jeg havde en kæreste) blir jeg bange for at det vil gøre alt for ondt og jeg aldrig får mit sexliv op igen, er det normalt, og skal jeg virkelig gå at være så bange??

tænker også på beskyttelse, men vil ikk have p-piller. så tænker jeg lidt i retningen a en spiral, men er bange for aldrig at kan blive gravid igen.
så altså hvis man får spiral og den så blir taget ud -når jeg altså planlægger flere bebser og kroppen er med på det- kan man så blive gravid med det samme??

jeg havde ´spiral som præventation og fik den taget ud og 9 dage senere var jeg gravid.

må ikke bruge andet end spiral da jeg har faktor V leiden det er et gen der gør at jeg har anlæg for blodpropper har haft en meget stor blodprop i min ene læg.

Anmeld

13. august 2009

Joan ( Smallie )

Jeg har Anne fra den 24 feb og da jeg fødte hende blev jeg også klippet. Og det køre her hjemme. Til at starte med gjorde det lidt ondt men ikke mere.
Når du begynder at sexe igen så tror jeg ikke du skal være bekymret bare tage det stille og roligt.
Du kan få en p ring fik jeg mellem mine 2 unger

Joan

Anmeld

13. august 2009

LotteGabriella

Astrids-mor skriver:

hejsa..

hmm...hvorfor kan jeg ikke sende dig et btev eller se din gæstebog eller noget????

Anmeld

13. august 2009

LotteGabriella

LotteGabriella skriver:

hmm...hvorfor kan jeg ikke sende dig et btev eller se din gæstebog eller noget????

hov der skulle stå brev!!!

Anmeld

13. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

LotteGabriella skriver:

hov der skulle stå brev!!!

hmm, lyder underligt:s

Anmeld

13. august 2009

S.L.S

Hvad med at prøve dig frem med en dildo, hvis du er nervøs for ømhed ved samleje?? Så kan du altid mærke hvis der skulle være noget der ikke lige var tilpas.. og hvis alt bare er super, ja så er det jo bare igang med den rigtige sex ;-)

God fornøjelse

Anmeld

13. august 2009

mortil(nichlasogmathias)

Astrids-mor skriver:

hejsa..

jeg fik taget min spiral ud, og 14 dage efter testede jeg positiv... tror ikke der er noget at være nervøs for..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.