Er bekymret - har jeg en grund til det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. juni 2014

Savvy

Hej piger,

jeg er 35+1 i dag og baby vendte sig i går/nat (fra hoved op, til hoved ned) og ikke nok med baby vendte sig, så er min mave også synket og har ændret form - som om den er blevet mere rund.

jeg har haft samtlige graviditets gener gennem graviditeten og har været en af de heldige der ikke har haft plukker. Men det er som om jeg ikke har andet her i dag og til aften, burde det bekymre mig? At de er gået fra ikke at være der til at være der hele tiden. 

Dette er min første graviditet, så er lidt i vildlede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka være det er rigtige veer... Er spændt på en update! Vh stine

Anmeld

7. juni 2014

ano14316

Savvy skriver:

Hej piger,

jeg er 35+1 i dag og baby vendte sig i går/nat (fra hoved op, til hoved ned) og ikke nok med baby vendte sig, så er min mave også synket og har ændret form - som om den er blevet mere rund.

jeg har haft samtlige graviditets gener gennem graviditeten og har været en af de heldige der ikke har haft plukker. Men det er som om jeg ikke har andet her i dag og til aften, burde det bekymre mig? At de er gået fra ikke at være der til at være der hele tiden. 

Dette er min første graviditet, så er lidt i vildlede 

Hvis du pludselig får mange plukveer, eller du har regelmæssige plukveer eller de gør ondt, skal du kontakte fg.

Så er det det samme idag så giv dem et kald.. ig så send gerne alt hvad der lig er veer til mig..

Anmeld

7. juni 2014

tarkoflen

Min mave ændrede også fuldstændig form da Thea blev vendt i uge 36. Det så også ud til at den var faldet, men hvis du er utryg så kontakt fg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.