Hovedpine/migræne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. august 2009

Dictes mor

Hejsa,
Jeg har de sidste par dage lidt af en forfærdelig hovedpine. Den første nat kunne jeg slet ikke sove, det er blevet lidt bedre nu. Men jeg kan næsten ikke lave noget inden jeg er nødt til at gå ind og ligge mig og holde en pause, for så vender hovedpinen og dermed også kvalmen tilbage. Det er lidt hårdt, for kan jeg næsten ingen ting, og er nødt til at slappe af hele tiden. 
Er der nogen af jer andre, der har lidt af hovedpine? Det er så meget at hvis jeg går for meget rundt bliver jeg meget svimmel, har et par gange været ved at besvime, og så ryster jeg i musklerne fordi de bliver så hurtigt trætte.
Jeg ved ikke om det er normalt eller hvad?

Knus Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

Mira0911

Majastina skriver:

Hejsa,
Jeg har de sidste par dage lidt af en forfærdelig hovedpine. Den første nat kunne jeg slet ikke sove, det er blevet lidt bedre nu. Men jeg kan næsten ikke lave noget inden jeg er nødt til at gå ind og ligge mig og holde en pause, for så vender hovedpinen og dermed også kvalmen tilbage. Det er lidt hårdt, for kan jeg næsten ingen ting, og er nødt til at slappe af hele tiden. 
Er der nogen af jer andre, der har lidt af hovedpine? Det er så meget at hvis jeg går for meget rundt bliver jeg meget svimmel, har et par gange været ved at besvime, og så ryster jeg i musklerne fordi de bliver så hurtigt trætte.

Knus Camilla

Måske du lige skal ringe til lægen og lige få tjekket om alt er som det skal være?

Anmeld

13. august 2009

TbCp

Majastina skriver:

Hejsa,

Knus Camilla

Jeg havde også lidt hovedpine i starten, men dog ikke så slemt som du beskriver det.
Jeg tror jeg ville tage et smut forbi lægen og få tjekket blodtryk for at se om det måske er for højt.

Anmeld

13. august 2009

Lise

Jeg har haft hovedpine i begge mine graviditeter, men heller ikke så slemt som du beskriver. Det viste sig efter blodprøver første gang at jeg led af blodmangel, og begyndte så tidligt på jern. Og det hjalp.

Synes du skal smutte en tur til lægen med det

Lise 10+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.