Øv jeg tror jeg mister ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
15 svar
12 synes godt om
6. juni 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg har testet 4,5,6 Juni og jeg syns ikke mine tests bliver mere synlige

De to nederste tests er fra 4/6, så er det fra 5/6 og den øverste er fra i morges 6/6!

jeg tror jeg er 4+1 i dag max.. Og de sidste 4 nætter har jeg vågnet med mange mavesmerter, faktisk så jeg blir helt dårlig og sveder

om dagen er der intet. 

Jeg har lidt ømme bryster, er tørstig og er ikke så sulten..ellers intet.. 

Men når jeg ligger der om natten men brændende underliv så blir jeg altså virkelig bange

det varer 10-15 min hver nat og så er det slut igen.. I nat kom det af 2 omgange

skal jeg bare afvente om jeg begynder at bløde eller hvad? Tør jo ikke tro på det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2014

Chewy

BabyLove83 skriver:

De to nederste tests er fra 4/6, så er det fra 5/6 og den øverste er fra i morges 6/6!

jeg tror jeg er 4+1 i dag max.. Og de sidste 4 nætter har jeg vågnet med mange mavesmerter, faktisk så jeg blir helt dårlig og sveder

om dagen er der intet. 

Men når jeg ligger der om natten men brændende underliv så blir jeg altså virkelig bange

det varer 10-15 min hver nat og så er det slut igen.. I nat kom det af 2 omgange

skal jeg bare afvente om jeg begynder at bløde eller hvad? Tør jo ikke tro på det

Søde ven, de er da super fint positive dine tests

Jeg tror altså ikke du skal være bekymret. Det du oplever kan være ligamentsmerter.

Testene lyver ikke, og de siger gravid, og meget synligt gravid, så prøv at tænke positivt så skal det nok gå

Anmeld

6. juni 2014

Anna2706

BabyLove83 skriver:

om dagen er der intet. 

Tror bestemt ikke du skal bekymre dig, de ser fine ud dine teste  

Hvis nu du er ved at miste (det tror jeg ikke du er) så er ikke andet at gøre end at vente og se.. 

Anmeld

6. juni 2014

Chellie

Brændende underliv er godt!! Jeg havde det også, da jeg var gravid, og det var faktisk først efter det var holdt op med at brænde, og ikke havde gjort det i nogen tid, at jeg mistede (det var en bio). På det tidspunkt var min krop så normaliseret igen med bryster, kvalme og det hele, og smerterne var blevet mens-smerter istedet, så jeg var ikke engang overrasket. Plus, mine test nåede aldrig at blive så flotte som dine.

Op med humøret, det ser flot ud, det hele! 

Anmeld

6. juni 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Er bare lidt bekymret fordi jeg blir virkelig dårlig når smerterne kommer om natten, stort set på samme tid hver nat 2-3 tiden og jeg ligger og jamrer mig af smerte

men har lige taget de her to tests så er LIDT mere rolig igen ...

tak for jeres svar..og ja man kan jo kun vente og se <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2014

Christine

BabyLove83 skriver:

om dagen er der intet. 

Først så vil jeg sige ja, du er nødt til at vente og se hvad der sker. For det andet er du så tidligt ude med test at det er normalt at det ikke er tydeligere end på billederne (som alle er flotte positive).

Dernæst så synes jeg det du beskriver er normalt i starten af en sund graviditet. Havde det sådan med begge børn og også denne gang, hvor jeg nu er 18+6.

Så jeg tror virkelig ikke du behøver være bekymret. Og prøv at lade være selv om det er svært, for der er intet andet at gøre end at vente 

Anmeld

6. juni 2014

Chellie

BabyLove83 skriver:

Er bare lidt bekymret fordi jeg blir virkelig dårlig når smerterne kommer om natten, stort set på samme tid hver nat 2-3 tiden og jeg ligger og jamrer mig af smerte

Det er heller ikke super behageligt, men prøv at huske, at din bekymring i sig selv også får dig til at spænde op, og det kan være med til at forværre smerterne.

Hvis jeg var i din båd, ville jeg gøre to ting:

1: Snak med lægen. Få taget nogle blodprøver, og få bekræftet at HCG er stigende.

2: Forfør kæresten  En god orgasme kan hjælpe lidt med at få afslappet musklerne i underlivet, så det ikke gør så ondt, når de giver sig Det virkede hos os! 

Anmeld

6. juni 2014

mrhl

Jeg lavede vist aldrig en test der var mere positiv end din, og jeg har en datter på 6 måneder :-) Det kan brænde, jage og stikke i underlivet så man bliver rigtig nervøs, men det behøver bestemt ikke at betyde at der er noget i vejen og at du er ved at miste.

Selvfølgelig er det aldrig til at sige så kort henne i forløbet, men jeg tror altså ikke du har grund til bekymring :-)

Anmeld

6. juni 2014

Rødhætte

Chewy skriver:

Søde ven, de er da super fint positive dine tests

Jeg tror altså ikke du skal være bekymret. Det du oplever kan være ligamentsmerter.

Testene lyver ikke, og de siger gravid, og meget synligt gravid, så prøv at tænke positivt så skal det nok gå

Enig Dine test siger du er gravid! Tillykke!

Anmeld

6. juni 2014

Fru Ebied

BabyLove83 skriver:

Hvad betyder gravid 2-3 der står på testen, har aldrig set det før..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.