Kom med et gæt ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
11 svar
3 synes godt om
6. juni 2014

Papillon

Jeg sidder her, 38+1, og keder mig. Tænkte at I måske vil gætte lidt med for sjov, så her kommer lidt oplysninger og et billede

Jeg er førstegangsfødende med termin den 19. juni. Baby står med hovedet godt nede i bækkenet. Slimproppen gik i lørdags sammen med tegnblødning. Jeg er senest i mandags undersøgt til 2-3 cm åben og knap 1 cm livmoderhals tilbage. Plukveerne kommer regelmæssigt med ca. 7 minutters interval, har gjort det de seneste dage, men gør ikke ondt.

Hvornår føder jeg?

Jeg er 178 cm høj, normal af bygning og normalvægtig. Jeg har ikke sukkersyge af nogen art og ryger ikke. Babyer i både min og min kærestes familier har været store (det fleste over 4 kg). Sidste skøn hos jordemoder var 2500 g ved 35+0. Billedet er fra 36+1.

Hvor stor er baby ved fødslen? Både cm og vægt

Jeg håber, I vil lege med. Det er jo gratis af komme med et gæt Og så vender jeg selvfølgelig tilbage, når jeg selv har svaret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2014

Atlasbp

Uhh. Det er lidt spændende. Jeg er også 1. Gangs og har termin d. 14 juni. 

Jeg gætter på du føder 39+4

Vildt gæt. Men det var det jeg tænkte.

Jeg har ingen tegn fået endnu. .  

Den søde ventetid.

Anmeld

6. juni 2014

Papillon

Atlasbp skriver:

Uhh. Det er lidt spændende. Jeg er også 1. Gangs og har termin d. 14 juni. 

Jeg gætter på du føder 39+4

Vildt gæt. Men det var det jeg tænkte.

Jeg har ingen tegn fået endnu. .  

Den søde ventetid.

Det må så være den 16. Det er jo også bare for sjov gætteri, ingen kan jo spå om det

Håber snart din melder tegn til ankomst 

Anmeld

6. juni 2014

Trekløver(:

Jeg tror du føder 40+1 og at baby vejer 3600 gram og er 52 cm

Anmeld

6. juni 2014

Albertsen92

Du føder 40+5, baby kommer til at veje 3875 g og er 53 cm lang

Anmeld

6. juni 2014

Hullabullabulla

Jeg tror du føder 39+2, 53 lang og 3340 gr

Pøj pøj med den kommende fødsel

Anmeld

6. juni 2014

Anonymo

Papillon skriver:

Jeg sidder her, 38+1, og keder mig. Tænkte at I måske vil gætte lidt med for sjov, så her kommer lidt oplysninger og et billede

Jeg er førstegangsfødende med termin den 19. juni. Baby står med hovedet godt nede i bækkenet. Slimproppen gik i lørdags sammen med tegnblødning. Jeg er senest i mandags undersøgt til 2-3 cm åben og knap 1 cm livmoderhals tilbage. Plukveerne kommer regelmæssigt med ca. 7 minutters interval, har gjort det de seneste dage, men gør ikke ondt.

Hvornår føder jeg?

Jeg er 178 cm høj, normal af bygning og normalvægtig. Jeg har ikke sukkersyge af nogen art og ryger ikke. Babyer i både min og min kærestes familier har været store (det fleste over 4 kg). Sidste skøn hos jordemoder var 2500 g ved 35+0. Billedet er fra 36+1.

Hvor stor er baby ved fødslen? Både cm og vægt

Jeg håber, I vil lege med. Det er jo gratis af komme med et gæt Og så vender jeg selvfølgelig tilbage, når jeg selv har svaret

Ej, syntes lige du har fået kønnet afvide! 

Nå, jeg tror du føder om lidt evt. 38+6 og baby kommer sikkert til at veje 3750g. og er 53 cm. lang 

Anmeld

6. juni 2014

Lrm

39+9 tror jeg!

3450 g og 53cm. Lang  

Anmeld

6. juni 2014

Papillon

Jaaa så kom der flere gæt

Det er vist en meget gennemsnitlig baby, jeg venter mig, der kommer tæt på termin Glæder mig sådan til at kunne melde tilbage

Anmeld

6. juni 2014

Papillon

Britt88 skriver:

Jeg tror du føder 39+2, 53 lang og 3340 gr

Pøj pøj med den kommende fødsel

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.