Fra lidt til MEGET aktivitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
10 svar
2 synes godt om
5. juni 2014

Savvy

Nu venter jeg min den første og har ikke haft fornøjelsen af at være gravid før og nu har jeg undrede mig lidt over  om det er normalt at man mærker baby lidt omkring uge 32 og nu er jeg 35+0 og jeg har den seneste uge haft SINDSYGT meget aktivitet i maven, den ligger næsten ikke stille - det burde jeg ikke være bekymret for vel? Det aktivitet gør herre nas i maven og i underlivet..

håber i lige kan give lidt respons

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Det er vist meget normalt

- Jeg oplevede i hvert fald præcis det samme

Men nu her mod slutningen af 37+ er det ligesom stilnet lidt af igen. - Der er vist ikke længere helt så meget plads at måsle sådan rundt på

Anmeld

5. juni 2014

Savvy

TanyaGR skriver:

Det er vist meget normalt

- Jeg oplevede i hvert fald præcis det samme

Men nu her mod slutningen af 37+ er det ligesom stilnet lidt af igen. - Der er vist ikke længere helt så meget plads at måsle sådan rundt på

Har du også mærket at baby har hikket meget? 

Hvis ja, hvor i maven har du så mærket at hikken kom fra?

jeg har en baby som vendte forkert her i mandags, men mistænker den for at have vendt sig rigtigt, da jeg mærker hikken nede ved skambenet i venstre side

Anmeld

6. juni 2014

MamaGulloev

Savvy skriver:

jeg har en baby som vendte forkert her i mandags, men mistænker den for at have vendt sig rigtigt, da jeg mærker hikken nede ved skambenet i venstre side

Det kunne godt lyde som om din baby har vendt sig rigtigt så. - Jeg mærker i hvert fald hikke nede ved skambenet først, og min pige har sat sig godt fast med hovedet ned af nu
Men ja, hun har haft hikke rigtig ofte de seneste par uger, der er lidt sjovt 

Anmeld

6. juni 2014

M (:

Savvy skriver:

Min søn stod med hovedet nedad hele graviditeten, og jeg mærkede altid hikke venstre for skambenet.. 

Anmeld

6. juni 2014

Savvy

TanyaGR skriver:

Det kunne godt lyde som om din baby har vendt sig rigtigt så. - Jeg mærker i hvert fald hikke nede ved skambenet først, og min pige har sat sig godt fast med hovedet ned af nu
Men ja, hun har haft hikke rigtig ofte de seneste par uger, der er lidt sjovt 

Jeg håber den har vendt sig og begyndt at sætte sig godt fast, vil helst gerne undgå et vendingsforsøg - synes nu hikken godt kan gøre lidt ondt, men nyder at der er liv  

er det også din den første?

Anmeld

6. juni 2014

Savvy

M (: skriver:

Min søn stod med hovedet nedad hele graviditeten, og jeg mærkede altid hikke venstre for skambenet.. 

Min baby har også lagt med hovedet nedad - indtil sidste fredag hvor den absolut skulle vende sig, blev skannet søndag og der sad den oppe, men i går kunne både hikke og hjertelyd findes nederst i maven og ikk øverst - så krydser fingre

Anmeld

6. juni 2014

MamaGulloev

Savvy skriver:

Jeg håber den har vendt sig og begyndt at sætte sig godt fast, vil helst gerne undgå et vendingsforsøg - synes nu hikken godt kan gøre lidt ondt, men nyder at der er liv  

er det også din den første?

Hihi, jeg synes det er lidt sjovt sådan som hele maven hopper når hun hikker. - Det er straks værre hvis hun synes hun skal gnide sig i øjnene. Det er ikke videre behageligt synes jeg 

Men ja, det er også min første
- Er så spændt på hvornår hun beslutter sig for at komme 

Anmeld

6. juni 2014

M (:

Savvy skriver:

Min baby har også lagt med hovedet nedad - indtil sidste fredag hvor den absolut skulle vende sig, blev skannet søndag og der sad den oppe, men i går kunne både hikke og hjertelyd findes nederst i maven og ikk øverst - så krydser fingre

Krydser fingre for at den lille har vendt sig! 

Anmeld

6. juni 2014

Savvy

TanyaGR skriver:

Hihi, jeg synes det er lidt sjovt sådan som hele maven hopper når hun hikker. - Det er straks værre hvis hun synes hun skal gnide sig i øjnene. Det er ikke videre behageligt synes jeg 

Men ja, det er også min første
- Er så spændt på hvornår hun beslutter sig for at komme 

Ja, du er jo en smule længere end mig, så du må vel også være ret utålmodig efterhånden

jeg tror ikke jeg har lagt mærke til hvad der er spark eller puf, men min mand får altid en kindhest når han ligger øret til maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.