Gravid og forlystelsesparker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.517 visninger
9 svar
7 synes godt om
5. juni 2014

*Mor Til Albert*

Hvilke ting skal man HELT skal holde sig fra at prøve i en forlystelsespark, og hvilke andre ting er ok?
Ved godt at jeg kan prøve de mange forskellige ishuse, slikbutikker osv *G*, men hvis vi ser bort fra dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2014

LinLin

Hvor skal du hen?

Vi var i Legoland for et par uger siden. Der prøvede jeg IKKE rutsjebaner og sådan et piratskib der drejer rundt, med retningsskift...

Men jeg prøvede the-kopperne og kålormen, som er sådan en karrusel...

I Legoland står der tydeligt hvilke man ikke må prøve.... Jeg var dog i haunted house (vidste ikke første gang at man ikke måtte som gravid )

Anmeld

5. juni 2014

*Mor Til Albert*

LinLin skriver:

Hvor skal du hen?

Vi var i Legoland for et par uger siden. Der prøvede jeg IKKE rutsjebaner og sådan et piratskib der drejer rundt, med retningsskift...

Men jeg prøvede the-kopperne og kålormen, som er sådan en karrusel...

I Legoland står der tydeligt hvilke man ikke må prøve.... Jeg var dog i haunted house (vidste ikke første gang at man ikke måtte som gravid )

Jeg skal i Djurs Sommerland. Må man prøve noget der gynger uden nogle pludselige retningsskift?

Anmeld

5. juni 2014

majba

*Heidi* skriver:

Jeg skal i Djurs Sommerland. Må man prøve noget der gynger uden nogle pludselige retningsskift?

I Djurslandsommer land er der Info skildte ved alle forlystelserne hvor de informere om hvem det ikke må komme med i forlystelsen og hvor høj man skal være for at prøve den :-)

Anmeld

5. juni 2014

LinLin

Hvor langt er du?

Jeg ville godt turde noget der gynger hvis ikke der er en bøjle eller noget der klemmer maven... Men måske står der at du ikke må!

Man måtte fx ikke prøve spøgelseshuset som gravid fordi der må mørkt (jeg vil kalde det dunkelt ) og man derfor kunne falde over ting!?

Anmeld

5. juni 2014

*Mor Til Albert*

LinLin skriver:

Hvor langt er du?

Jeg ville godt turde noget der gynger hvis ikke der er en bøjle eller noget der klemmer maven... Men måske står der at du ikke må!

Man måtte fx ikke prøve spøgelseshuset som gravid fordi der må mørkt (jeg vil kalde det dunkelt ) og man derfor kunne falde over ting!?

Jeg er 18+2 i dag. Jeg må se om der ikke er en gyngeting jeg kan prøve. Ellers spiser jeg en ekstra is.

Anmeld

5. juni 2014

Pikku Myy

*Heidi* skriver:

Hvilke ting skal man HELT skal holde sig fra at prøve i en forlystelsespark, og hvilke andre ting er ok?
Ved godt at jeg kan prøve de mange forskellige ishuse, slikbutikker osv *G*, men hvis vi ser bort fra dem.

http://djurssommerland.dk/planlaeg-din-tur/vaerd-at-vide/hoejderestriktioner/

Alle dem der er markeret med * har ingen adgang for gravide.

Anmeld

5. juni 2014

*Mor Til Albert*

Pikku Myy skriver:

http://djurssommerland.dk/planlaeg-din-tur/vaerd-at-vide/hoejderestriktioner/

Alle dem der er markeret med * har ingen adgang for gravide.

Tusind tak

Anmeld

5. juni 2014

JH12

*Heidi* skriver:

I djurssommerland er der skilte til de forlystelser med særlige undtagelser, fx hvad gravide ikke må prøve

Anmeld

5. juni 2014

SandraXOXO

Der er massere du kan prøve i Djurssommerland som gravid. Jeg var der med mine forældre for et par år siden. Super hyggeligt. :-D Dog var der man tilladte ting jeg ikke turde prøve :-P men jeg er os ret sart. Hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.