Okay, jeg er 13+4.... Og min livmoder går seriøst helt op ca 1 finger under navlen...! Jeg er 2. Gangs, but still! Er det ikke lidt voldsomt? 
Det passer meget godt med der hvor min mave buler ud når jeg trækker maven så meget ind jeg kan. Og under orgasme bliver den stenhård og lidt skæv til højre. Kan ligefrem se på min mave at den bliver højere i højre side når det er. (Som jeg også kan huske at have grint af under første graviditet)
Skrev en tråd i uge 9+ hvor jeg mærkede noget hårdt lige over mit ks ar, men blev enig med mig selv om at det nok var arvæv. Denne hårde kant er nu væk, nu er der bare hårdt, og kanten findes som sagt lige 1 finger under navlen.
Er det standart når man er 2. Gangs eller hvad? Jeg synes det er vildt. I første graviditet mærkede jeg livmoderen kun 2cm over skambenet i uge 12.
Noget andet er at jeg faktisk igår aftes mærkede "rumsteren" i netop det område. Og det var ikke på "luft i maven" måden. Og det gentog sig et par gange. Enten mærker jeg mega meget syner, eller også har den her baby pænt travlt!!!! 
Andre flergangs der oplever det samme?
Anmeld