kan jeg alligevel være gravid ? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2014

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

jeg kunne først teste positiv 5+0

Okay, ifølger beregner skulle jeg være 4+1 nu, så må lige vendte en uges tid, min sidste gtaviditet blev set i uge 7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2014

MoartilMarc

Anonym skriver:

Okay tak, har den bare aldrig gjort Før :s

kroppen kan man aldrig blive klog på

Anmeld

5. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

For at være ærlig så ønsker jeg mig ikk en graviditet, grundet problemer med min datter og kommunen

Så er det da super at i har haft sex under æl  

Håber din mens er på trapperne så 

Anmeld

5. juni 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Så er det da super at i har haft sex under æl  

Håber din mens er på trapperne så 

Fandt først ud af det bagefter, havde regnet min ÆL forkert

Anmeld

5. juni 2014

modesty

Anonym skriver:

Fandt først ud af det bagefter, havde regnet min ÆL forkert

Må jeg spørge hvorfor du/I ikke bruger prævention hvis graviditet ikke er ønskværdig?

Anmeld

5. juni 2014

modesty

MoartilMarc skriver:

Altså jeg ville nok vente en uge med at teste da ens menstruation sagtens kan rykke sig. Også lade være med at tænke for meget over det. da det kan være med til at udsætte den

Nej, det kan det ikke. Når først man har haft ægløsning, er tiden til menstruation fast. Det der kan rykkes, er ægløsningen, men det sker kun yderst sjældent i tilfælde af meget ekstrem stress-påvirkning. Medmindre selvfølgelig man har en ustabil cyklus. 

Anmeld

5. juni 2014

Anonym trådstarter

Må jeg spørge hvorfor du/I ikke bruger prævention hvis graviditet ikke er ønskværdig?

Vi havde ikke noget, og lysten var der, men vi har snakket om hvad vi gjorder hvis jeg blev gravid

Anmeld

5. juni 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Nej, det kan det ikke. Når først man har haft ægløsning, er tiden til menstruation fast. Det der kan rykkes, er ægløsningen, men det sker kun yderst sjældent i tilfælde af meget ekstrem stress-påvirkning. Medmindre selvfølgelig man har en ustabil cyklus. 

Hvad betyder det så ? :s

Anmeld

5. juni 2014

MoartilMarc

modesty skriver:

Det virker også som om ts tænker meget over det som jo kan udsætte det. Og min menstruation har altså rykket sig, selvom jeg havde æl.

Anmeld

5. juni 2014

Marts<3

Anonym skriver:

Vi havde ikke noget, og lysten var der, men vi har snakket om hvad vi gjorder hvis jeg blev gravid

Blir lidt forarget... Det er jo et liv i har gamblet med. Fordi man er liderlig??

Måske du skulle overveje kraftigt og skaffe noget prævention! Tag ansvar... Beklager mit sure opstød, men det er ikke ok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.