Kan man stole på det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
1 synes godt om
5. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg har valgt at ta en kønsscanning i næste uge hvor jeg vil være 16+0.

Jeg fik at vide til NF at man fra uge 16 klart kunne se kønnet.
Men hvor sikkert er det?
Tænker mere på om man kan stole 100% på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2014

M&J87

Fra uge 14 kan du på scanningsklinikker, jeg var 14+2, det viste en dreng og jeg fik en dreng.

Anmeld

5. juni 2014

LinLin

De siger i hvert fald på private klinikker at de ikke siger kønnet med mindre de er helt sikre
vi har fået en ekstra kønsscanning denne gang fordi hun ikke kunne få baby til at vise fra "den sidste vinkel" - så første gang var hun kun 85% sikker - efter anden scanning var hun 99 %

Anmeld

5. juni 2014

mit1barn

Du kan aldrig stole 100 % procent på det, men du kan sagtens stole nok på det, til at du kan købe tøj efter det køn i nu har fået fortalt

Anmeld

5. juni 2014

Anonym trådstarter

Det var mere om man kunne ta ud og købe tøj osv når man får at vide hvad køn det er

Anmeld

5. juni 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Det var mere om man kunne ta ud og købe tøj osv når man får at vide hvad køn det er

Ja ellers er der sjovt nok ingen grund til at få lavet en kønsscanning, hvis du forstår mig .

De garanterer 100%! Her scannede de fra ryggen af og ned forbi numsen og op på maven. Og så lå hun med spredte ben og fyldte godt. Så der var de 100% sikker første gang på at det var en pige, for havde der været en lille penis og pung ville det blive set der. 

Hvis de ikke er sikre så får man en anden tid self uden betaling.

God fornøjelse med scanningen. Og tillykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.