Jeg er gravid!Wow.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
4 svar
13 synes godt om
5. juni 2014

crsd1988

Wow. Det er altså ret stort!

Igår tog jeg op til lægen fordi jeg havde underlivssmerter og mine bryster var ømme; jeg tænkte faktisk bare at det var menstruationssmerter (og jeg plejer at have ømme bryster et par dage optil). Men da jeg havde haft ømme bryster i over 2 uger tænkte jeg, at jeg nok lige måtte få det tjekket.

Som det første tog vi en graviditetstest deroppe - egentlig mest for at 'udelukke' at det var det. MEN DEN VAR POSITIV! 

Kæresten og jeg blev enige om at smide pillerne sidste år, så vi vidste at det kunne ske lige pludselig - men at få nyheden var sgu stadig HELT vildt! 

Jeg har termin d. 5. februar - og vi GLÆDER os.

Jeg kommer helt sikkert til at bruge siden meget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2014

esioul

crsd1988 skriver:

Igår tog jeg op til lægen fordi jeg havde underlivssmerter og mine bryster var ømme; jeg tænkte faktisk bare at det var menstruationssmerter (og jeg plejer at have ømme bryster et par dage optil). Men da jeg havde haft ømme bryster i over 2 uger tænkte jeg, at jeg nok lige måtte få det tjekket.

Som det første tog vi en graviditetstest deroppe - egentlig mest for at 'udelukke' at det var det. MEN DEN VAR POSITIV! 

Kæresten og jeg blev enige om at smide pillerne sidste år, så vi vidste at det kunne ske lige pludselig - men at få nyheden var sgu stadig HELT vildt! 

Hvordan kan det være du ikke selv har testet inden du tog til lægen?

Stort tillykke

Anmeld

5. juni 2014

Mother-love

Tillykke

Anmeld

5. juni 2014

Trekløver(:

crsd1988 skriver:

Et stort tillykke til jer

Anmeld

5. juni 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

KÆMPE Tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.