Fødselsdagskage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. august 2009

82Miraklet

Så fik jeg lavet min 1. fine fødselsdagskage som er anderledes end bare lige creme og syltetøj....

Anledningen blev kærestens 28 års fødselsdag..

Håber han kan lide den og glæder mig til  i aften hvor vi skal smage.....

Knus
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

Charlie

Hej Maria,
hold da helt op hvor er den bare fin! Hvordan har du lavet den? Hvad har du kommet inden i?

Hvis ikke han bliver vildt glad over at få sådan en kage, er han et skarn!

Knus Dorthe

Anmeld

13. august 2009

3rollinger

Den er bare rigtig flot. Saa den godt inde i Kageklubben, men naaede ikke at faa svaret endnu.

Jeg kan slet ikke vente til jeg ogsaa kan kaste mig ud i et kageprojekt.

Jeg vil da ogsaa sige at han ikke rigtig kan andet end at blvie glad for den.

Knus
Trine

Anmeld

13. august 2009

82Miraklet

Ja så må han være et skarn....

Der er skildpaddecreme og hindbærmousse i.. og overtrukket med MMF....

Mums

lavede nogle hapser af en lagkagebund og restene af hindbærmousséen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. august 2009

Heidi.

Hvor køber man det der sugarpaste du har overtrukket kagen med?? Eller hvad det nu er Den er virkelig bare rigtig flot..

Knus

Anmeld

13. august 2009

82Miraklet

Heidi-Godsk skriver:

Hvor køber man det der sugarpaste du har overtrukket kagen med?? Eller hvad det nu er Den er virkelig bare rigtig flot..

Knus

det er ikke sugarpaste.. det er MMF... marshmellows fondant ...har selv lavet det.... Opskriften er inde på kageklubben....

Tak...

Knus

Anmeld

13. august 2009

3rollinger

Maria82 skriver:

Ja så må han være et skarn....

Der er skildpaddecreme og hindbærmousse i.. og overtrukket med MMF....

Mums

lavede nogle hapser af en lagkagebund og restene af hindbærmousséen...

Hold da op. Saa bliver det ikke meget bedre. Totalt yndlingsingredienser hindbaer og skildpadder. FOrtael lige hvordan kombinationen smager.

Og saa send lige et par stykker til Spanien, por favor.

Anmeld

13. august 2009

82Miraklet

Trina skriver:

Hold da op. Saa bliver det ikke meget bedre. Totalt yndlingsingredienser hindbaer og skildpadder. FOrtael lige hvordan kombinationen smager.

Det kan du tro jeg nok skal... Ville nu gerne sende til dig.... meeeennnn tror ikke der blir noget tilbage når først de har været der....

knus

Anmeld

13. august 2009

82Miraklet

Trina skriver:

Det var en rigtig lækker sammensætning kan varmt anbefales..... De var vilde med den... men puhh den ligger godt i maven.. så jeg der troede den lille kage ikke rækte... hmm der er godt nok til en del mennesker, så næsten ærgeligt den ikke sådan er til at sende til Spanien..

Anmeld

14. august 2009

3rollinger

Maria82 skriver:

Det var en rigtig lækker sammensætning kan varmt anbefales..... De var vilde med den... men puhh den ligger godt i maven.. så jeg der troede den lille kage ikke rækte... hmm der er godt nok til en del mennesker, så næsten ærgeligt den ikke sådan er til at sende til Spanien..

Og de var vel ogsaa vildt imponeret over hovrdan den saa ud. Og at du selv havde lavet den.

Meget aergeligt at den ikke kan sendes til Spanien. Men jeg maa paent vente til jeg selv kan lave en.

Rigtig god weekend.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.