Nogle som venter julenisser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2014

A. Nonymsen

Mor11 skriver:

Har lagt et link

Nårh det vidste jeg faktisk godt... Havde bare fået ideen at det var en facebook gruppe

jeg finder jer straks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2014

Sunsmile

A. Nonymsen skriver:

Altså, jeg har termin 9. Januar, men med tvillinger så regner med julebørn 

Årh hvor dejligt. Tillykke. Ja man føder jo oftes et par uger før når der er 2. Jeg gad godt prøve at få tvillinger, drt må være en speciel oplevelse.
Du er velkommen :-)

Anmeld

5. juni 2014

Sunsmile

mit1barn skriver:

Jeg venter en lille bebs d. 18 december, hvordan melder man sig til terminslisten?

Hvor dejligt, tillykke og velkommen i gruppen

Anmeld

7. juni 2014

mt2

Jeg har termin 29/11 men er ret så overbevist om jeg får decemberbarn, gik 16 dage over termin sidst :-) kan man bare gå ind på det link der er lagt op tidligere?

Anmeld

7. juni 2014

A. Nonymsen

Sunsmile skriver:

Årh hvor dejligt. Tillykke. Ja man føder jo oftes et par uger før når der er 2. Jeg gad godt prøve at få tvillinger, drt må være en speciel oplevelse.
Du er velkommen :-)

Tak, det bliver meget spændende, er meget nervøs for det hele, men efter chokket har lagt sog lidt bliver jeg mere og mere lykkelig for det

ja fik af vide at de kom ihvertfald 2 uger før tid 

Anmeld

7. juni 2014

Sunsmile

mt2 skriver:

Jeg har termin 29/11 men er ret så overbevist om jeg får decemberbarn, gik 16 dage over termin sidst :-) kan man bare gå ind på det link der er lagt op tidligere?

Hvor dejligt, tillykke Det tror jeg godt du kan. Ellers kan du gå ind debat i de orange felter og så gå ind i terminsgrupper og vælge dec 14 :-)

Anmeld

7. juni 2014

Sunsmile

A. Nonymsen skriver:

Tak, det bliver meget spændende, er meget nervøs for det hele, men efter chokket har lagt sog lidt bliver jeg mere og mere lykkelig for det

ja fik af vide at de kom ihvertfald 2 uger før tid 

Så spændende, glæder mig til at følge dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.