Kramper og kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. juni 2014

MBT

Jeg har lige haft underlivs- og mavekramper, det stak næsten lidt op i brystet. Fik pludselig kvalme og måtte også på toilet - beklager detaljerne! Jeg er et sted ml 3+5 og 4+1.

Kan det have noget med hinanden at gøre? Biokemisk? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2014

Chellie

Er det ikke meget normalt at have lidt kramper i starten? 

Da jeg havde bio forsvandt kvalmen, og den "muflen" jeg havde mærket i starten ændrede sig til nogle mere mens-lignende kramper, så jeg var egentlig ikke i tvivl, selvom der gik en halv dag mere, før jeg faktisk fik mens. 

Giv det en chance, og test evt over et par dage, for at se om stregen bliver tydeligere eller svagere. 

Anmeld

5. juni 2014

modesty

Jeg har lige haft underlivs- og mavekramper, det stak næsten lidt op i brystet. Fik pludselig kvalme og måtte også på toilet - beklager detaljerne! Jeg er et sted ml 3+5 og 4+1.

Kan det have noget med hinanden at gøre? Biokemisk? 

Ved du at du er gravid? Jeg tænker ikke at det behøver at betyde noget.

Jeg har haft en biokemisk og mærkede absolut ingenting.

Anmeld

5. juni 2014

MBT

Håber ikke det betyder noget så 

Jeg har testet positiv i fire dage, men kun med en meget lille smule mere farve idag.

Og forskellige beregnere på nettet siger, at jeg er alt mellem 3+4 og 4+1 - det er forvirrende. Jeg ved min første mens dag var d. 7. maj, og at ægløsningen var på dag 15...

Anmeld

5. juni 2014

Chellie

MBT skriver:

Håber ikke det betyder noget så 

Jeg har testet positiv i fire dage, men kun med en meget lille smule mere farve idag.

Og forskellige beregnere på nettet siger, at jeg er alt mellem 3+4 og 4+1 - det er forvirrende. Jeg ved min første mens dag var d. 7. maj, og at ægløsningen var på dag 15...

Hvis første dag i sidste mens var 7 maj, er du 4+1 idag :-)

Anmeld

5. juni 2014

MBT

Det ville jeg også tænke, men på denne side

http://www.terminsberegner.dk/hvilken-uge-paa-bestemt-dato.htm

svinger det fra 3+4 til 4+1 alt efter cykuslængden. Min er ca 32, og så siger den 3+4. Det forstår jeg bare ikke, for et antal dage er vel et antal dage? 

Anmeld

6. juni 2014

Chellie

Det er fordi man ikke ved hvornår du har ægløsning, men sædvanligvis vil en ægløsning falde senere hos en, der har en lang cyklus. Og det forsøger beregneren at tage højde for. Men, indtil en læge siger andet, ville jeg gå ud fra den 4+1 versionen, medmindre du ved hvornår din ægløsning var.

Anmeld

6. juni 2014

MBT

Okay tak

Jeg havde en positiv æl-test tirsdag d. 20. maj, så ægløsningen var vel ca d. 21. maj?

Anmeld

6. juni 2014

Chellie

MBT skriver:

Okay tak

Jeg havde en positiv æl-test tirsdag d. 20. maj, så ægløsningen var vel ca d. 21. maj?

Det lyder som ÆL omkring dag 14, som er normalt for en cyklus på 28 dage (dvs gennemsnittet). Så ville jeg helt klart antage 4+2 idag, indtil en læge siger andet.

Anmeld

6. juni 2014

MBT

Okay, det er lidt forvirrende

I sidste cyklus som var 32 dage var ægløsning på dag 15, og da den var dag 14 i denne omgang, tænker jeg at cyklus måske ville være 31 dage - hvilket vil sige, at mens skulle komme i morgen! Men håber testene fortsat er positive og at mens bliver væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.