hvornår kontaktede i lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juni 2014

Anonym trådstarter

Når i ikke er sikker på hvor langt i er??

Testede positiv i Fredags...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2014

MetteS81

Jeg ringede med det samme...fortalte hvor langt jeg mente jeg var henne, (var dog ikke helt sikker) og fik derefter en tid. Hvis du er nervøs over at du måske er meget længere henne end fx 3-4 uger, så siger du det bare til lægen, så finder han/hun en tid hurtigt og henviser til en terminsbestemmende scanning  Jeg fik sådan en scanning hurtigt, og her kunne de se hvor langt jeg var 

Anmeld

4. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg ringede med det samme...fortalte hvor langt jeg mente jeg var henne, og fik derefter en tid. Hvis du er nervøs over at du måske er meget længere henne end fx 3-4 uger, så siger du det bare til lægen, så finder han/hun en tid hurtigt og evt henviser til en terminsbestemmende scanning 

Jeg var selv i tvivl om hvor langt jeg var henne, så meget kort tid efter lægebesøget fik jeg en scanning..

Tror jeg er et sted mellem 4-6 uger, men aner det ikke, da jeg overhovedet ikke husker hvornår sidste mens var.... og tænker det er spild af tid, hvis jeg nu kun er 4 uger henne

Anmeld

4. juni 2014

MetteS81

Anonym skriver:

Tror jeg er et sted mellem 4-6 uger, men aner det ikke, da jeg overhovedet ikke husker hvornår sidste mens var.... og tænker det er spild af tid, hvis jeg nu kun er 4 uger henne

Det gør skam ikke noget, det er bedre at få det opklaret, også af hensyn til 12 ugers scanningen 

Anmeld

4. juni 2014

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Det gør skam ikke noget, det er bedre at få det opklaret, også af hensyn til 12 ugers scanningen 

Prøver at give dem et kald efter Pinsen, så må vi se, om der overhovedet er noget at se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.