Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har her i januar mdr. Fået lavet bryster, og er så blevet gravid i marts, er nu 3 mdr henne og fik afvide i går til nakkefoldscanning at vi venter tvillinger :-D Men så ville jeg hører om nogen af jer har nogen erfaring eller historier om amning af tvillinger med silikone bryster og hvordan i har oplevet de ser ud bag efter? :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CecilieHM skriver: Jeg har her i januar mdr. Fået lavet bryster, og er så blevet gravid i marts, er nu 3 mdr henne og fik afvide i går til nakkefoldscanning at vi venter tvillinger :-D Men så ville jeg hører om nogen af jer har nogen erfaring eller historier om amning af tvillinger med silikone bryster og hvordan i har oplevet de ser ud bag efter? :-)
Har ingen erfaring med silikone bryster, men har også lige fundet ud af at jeg venter tvillinger... Så kommer vi nok til at støde på hinanden igen
tillykke med dem
Nu har jeg ikke selv silikone bryster, men har hørt fra folk før at de har haft meget svært ved at amme hvis det overhovedet har været muligt fordi alle mælke kirtlerne er jo blevet skåret over for at få silikonen ind og hos nogen har nippelen jo også været af.. Så det kan være du er heldig men har ikke hørt om ret mange som ikke har haft den ene eller den anden forhindring med hensyn til amning efter bryst operation.
Men tillykke med de kommende to små
Har ingen erfaring med tvillinger men jeg ammede min datter i 14 måneder uden problemer med silikone bryster.
MoarHvidovre skriver: Tillykke med 2 x bebs.Har ingen erfaring, men fik du ikke af vide, at du skulle ventemed, at blive gravid til der var gået længere tid?
Tillykke med 2 x bebs.Har ingen erfaring, men fik du ikke af vide, at du skulle ventemed, at blive gravid til der var gået længere tid?
Jo, men de var heller ikke planlagt de små :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128