Oh my....
Jeg fødte for 7 mdr siden. Min cyklus startede igen 30 dage efter fødslen og har været regelmæssigt med den ene ændring at jeg først får ægløsning 21 dage efter første menstruationsdag. Derfor er min cyklus gået fra 29 dage til 35 dage... MEN i sidste cyklus fik jeg ægløsning 15 dage efter første menstruationsdag, så derfor forventede jeg min mens på alt fra dag 29 til dag 35...
Pga mærkelig mavefornemmelse og kvalme nogle dage tog jeg en test på cyklusdag 31 som viste svagt positiv. Bum!!!
Fortalte det til manden og vi kunne egentlig godt forlige os med tanken om at blive forældre til pseudotvillinger
dagen efter begyndte jeg at bløde og vi blev lidt slukøret da jeg desværre har mistet tre gange før vi fik vores søn, og nu snakkede vi om, om vi skulle igennem denne statistik igen før vi kan få nummer to. Heldigvis har vi jo vores dejlige dreng så det slog ikke så hårdt som de tre tidligere, og jeg kunne godt se på denne blødning som bare en menstruation... Kvalmen fortsatte on/off hele blødningen, men tænkte at hcg lige skulle falde igen efter mislykket graviditet.
Jeg blødte normalt, hverken mere eller mindre, men mine menstruationssmerter fortsætter selvom jeg nu er færdig med at bløde ? Igår fik jeg så voldsom kvalme at det endte med jeg måtte ud og kaste op, men synes bare at graviditetsgenerne skulle blive svagere med tiden og ikke kraftigere??
Føler det er åndssvagt at analysere ens krop hele tiden, men kan det være muligt at graviditeten ikke er stoppet på trods af denne menstruation???
Anmeld