Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min kæreste har fødselsdag i dag, og jeg havde købt en, synes jeg selv, lækker og dyr sommerjakke til ham. Jakken faldt desværre ikke i hans smag. Det er der i og for sig ikke noget galt med, men jeg begyndte at græde..Det hele ramlede bare sammen for mig. Andre der også har lettere til tårer her i graviditeten?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ha ha, ja det er meget normalt.
*Heidi* skriver: Min kæreste har fødselsdag i dag, og jeg havde købt en, synes jeg selv, lækker og dyr sommerjakke til ham. Jakken faldt desværre ikke i hans smag. Det er der i og for sig ikke noget galt med, men jeg begyndte at græde..Det hele ramlede bare sammen for mig. Andre der også har lettere til tårer her i graviditeten?
Jep, det er dog blevet bedre - eller hvad man nu siger
Men en dag begyndte jeg at tude over min tlf, den var lidt gammel og langsom og det kunne jeg bare slet ikke lige have - tror den gik ud et par gange den dag. Har nu fået en ny men kors hvor var det dog pinligt, fordi kæresten slet ikke lige var med på hvad der skete og kunne bare slet ikke lige forklare hvad der var galt Stakkels min mand
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128