Over længere tid af gangen, syntes bare de sidste år at der er sket så mange ting, både gode og trælse ting, og kan mærke det bare ved at løbe over i hovedet på mig.
Fik lige af vide den anden dag at min far måske skal erklæres konkurs pga at banken har fået et el andet brev om at gartneri ik er en god ting her i krisen så de har lukket kassen.
For 4 år siden flyttede de fra mit barndoms hjem, og nu skal de måske også flytte fra det gartneri som jeg er vokset op med, det er jo hele min barndom der bare er "væk" så, alt det jeg kan huske. Og hvis det sker så ryger hele min familie bare. Det er min ene bror der har fortalt det el ved jeg det ik.
Men han sagde at min mor ikke vil blive boede i området hvis det er pga alle de rygter der kan opstå pga sådan noget. Min anden bror der er gift, bliver nødtil at flytte til sjælland, da hans kone skal studere og så har de ik råd til 2 husleje som de har nu.
Jeg er ik en pylret person, men familie betyder alt for mig, bare tanken om at det vil gå sådan i opløsning fordi et bank kun tænker på sig selv, ved godt de skal det, men kan de ikke tænke på at det er folks liv det går udover, det er ik fordi at de ik tjener penge i gartneriet, men banken har simpelhen fået kolde tæer med det lån min far har fra da de byggede til.
Og det mest irriterende, tror i kæresten forstå at man er bekymret nej da. MÆND!
Anmeld