Hvor meget kan en hjerne rumme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. august 2009

Vingummien

Over længere tid af gangen, syntes bare de sidste år at der er sket så mange ting, både gode og trælse ting, og kan mærke det bare ved at løbe over i hovedet på mig.
Fik lige af vide den anden dag at min far måske skal erklæres konkurs pga at banken har fået et el andet brev om at gartneri ik er en god ting her i krisen så de har lukket kassen.

For 4 år siden flyttede de fra mit barndoms hjem, og nu skal de måske også flytte fra det gartneri som jeg er vokset op med, det er jo hele min barndom der bare er "væk" så, alt det jeg kan huske. Og hvis det sker så ryger hele min familie bare. Det er min ene bror der har fortalt det el ved jeg det ik.

Men han sagde at min mor ikke vil blive boede i området hvis det er pga alle de rygter der kan opstå pga sådan noget. Min anden bror der er gift, bliver nødtil at flytte til sjælland, da hans kone skal studere og så har de ik råd til 2 husleje som de har nu.
Jeg er ik en pylret person, men familie betyder alt for mig, bare tanken om at det vil gå sådan i opløsning fordi et bank kun tænker på sig selv, ved godt de skal det, men kan de ikke tænke på at det er folks liv det går udover, det er ik fordi at de ik tjener penge i gartneriet, men banken har simpelhen fået kolde tæer med det lån min far har fra da de byggede til.

Og det mest irriterende, tror i kæresten forstå at man er bekymret nej da. MÆND!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

oo

jeg kan nok ikke helt forstå hvor du kommer fra, fordi hele min familie blev revet fra hinanden da jeg var barn og der er absolut intet tilbage fra min barndom, udover minderne (gode som dårlige), MEN jeg vil alligevel skrive, at jeg syntes ikke du skal bekymre dig så meget om at I som familie bliver revet fra hinanden, hvis I har et stærkt bånd til hinanden, og det lyder det som om, så tror jeg der skal meget meget mere til end flytninger for at skille jer ad.

Jeg er selv flyttet til sydfyn fra københavn hvor HELE min familie bor og alle vores venner, og man ses måske ikke så tit, men når man så ses, så er det SÅÅÅÅÅÅ fedt, fordi man virkelig har savnet hinanden osv så det er helt vildt positivt at være flyttet for mit vedkommende.

nej men, jeg ville også bare sige, at husk husk husk kærligheden til hinanden og husk at støtte hinanden og husk at ses når I kan og så tror jeg at det hele nok skal gå (i hvert fald den del der har med jer som mennesker at gøre). det er naturligvis rigtig rigtig trist hvis dine forældre gartneri skal lukke

Anmeld

13. august 2009

Vingummien

Tjuhl skriver:

jeg kan nok ikke helt forstå hvor du kommer fra, fordi hele min familie blev revet fra hinanden da jeg var barn og der er absolut intet tilbage fra min barndom, udover minderne (gode som dårlige), MEN jeg vil alligevel skrive, at jeg syntes ikke du skal bekymre dig så meget om at I som familie bliver revet fra hinanden, hvis I har et stærkt bånd til hinanden, og det lyder det som om, så tror jeg der skal meget meget mere til end flytninger for at skille jer ad.

Jeg er selv flyttet til sydfyn fra københavn hvor HELE min familie bor og alle vores venner, og man ses måske ikke så tit, men når man så ses, så er det SÅÅÅÅÅÅ fedt, fordi man virkelig har savnet hinanden osv så det er helt vildt positivt at være flyttet for mit vedkommende.

nej men, jeg ville også bare sige, at husk husk husk kærligheden til hinanden og husk at støtte hinanden og husk at ses når I kan og så tror jeg at det hele nok skal gå (i hvert fald den del der har med jer som mennesker at gøre). det er naturligvis rigtig rigtig trist hvis dine forældre gartneri skal lukke

Ja det er jo et der er gået i arv fra min farfar af, men bliver da os underligt at se dem gå fra at have penge til at skulle ned på alm løn og en førtidspension, men heldigvis har de aldrig været dem der viste at de havde penge, altid brugt med fornuft, så tager nok ikke så hårdt på dem som dem der bare bruger løs.

Kan bare ikke forstille mig ikke lige at have min mor el far i baghaven hvis man kan sige det sådan.
Men kan forstille mig at det giver lidt ekstra hvis man ikke ser hinanden så tit, så har man jo også en masse at fortælle.
Men mig og min mor snakker jo om alt, hvis mig og Frank f.eks lige har en dårlig uge, så tager jeg da lige Emil på ryggen og hopper ud til hende og snakker lidt og får et par gode råd eller 2 om hvad hende og far gjorde osv, er altså vildt dejligt.

Men må krydse fingre imorgen, er vist der de finder ud af det.

Anmeld

13. august 2009

oo

aj susanne, du må ikke sige sådan: så tar jeg emil på ryggen og hopper ud til mine forældre - det gir altså et virkelig sjovt billede i mit hoved

ja, jeg håber det er falsk alarm imorgen så, for det ER da ikke ret sjovt at flytte langt væk fra hinanden. men jeg er sikker på I nok skal få det til at fungerer, hvis det er sådan det blir

Anmeld

13. august 2009

Vingummien

Tjuhl skriver:

aj susanne, du må ikke sige sådan: så tar jeg emil på ryggen og hopper ud til mine forældre - det gir altså et virkelig sjovt billede i mit hoved

ja, jeg håber det er falsk alarm imorgen så, for det ER da ikke ret sjovt at flytte langt væk fra hinanden. men jeg er sikker på I nok skal få det til at fungerer, hvis det er sådan det blir

Heheh sorry

håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.