Skyggestreg eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2014

ano14316

Har lige brug for hjælp til det der med streger på graviditets test  

er er dette en skyggestreg eller en svar positiv? (Mit kamera er et knap så nyt et, men stregen er tydelig når man holder den i strakte arme) 

Hvis den er tydelig i strakt arm, vil jeg sige at den er positiv.. 

Skyggestreger har ikke farve i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Hvis den er tydelig i strakt arm, vil jeg gerne sige Tillykke!!!

Skyggestreger har ikke farve i...

Det er den, men det blir detsværre ikk et tillykke i den her omgang, jeg er på p-piller da mit overskud slet ikk er til endnu en lille min yngste har netop fået en diagnose der gør at vi konstant render til læger og fys med ham og de 2 andre skal jo ogs ha opmærksomhed. 

Så må gå mod alt hvad jeg ellers har sagt og få en abort hvis den er positiv, men det er den eneste rigtige løsning ligenu.

Anmeld

7. juni 2014

ano14316

Anonym skriver:

Hmm har testet igen, men det blev jeg ikk klogere af, har to forskellige test med samme svage nr. 2 streg :/

Kan desværre sagtens se 2 streger på begge test..

Jeg synes du skal ringe til din læge tirsdag og få taget blodprøve, så det hele kan sættes i gang hurtigt hvis det er det du ønsker..

Anmeld

7. juni 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Kan desværre sagtens se 2 streger på begge test..

Jeg synes du skal ringe til din læge tirsdag og få taget blodprøve, så det hele kan sættes i gang hurtigt hvis det er det du ønsker..

Ja det må jeg vist hellere, jo før jo bedre.

Anmeld

7. juni 2014

ano14316

Anonym skriver:

Det er den, men det blir detsværre ikk et tillykke i den her omgang, jeg er på p-piller da mit overskud slet ikk er til endnu en lille min yngste har netop fået en diagnose der gør at vi konstant render til læger og fys med ham og de 2 andre skal jo ogs ha opmærksomhed. 

Så må gå mod alt hvad jeg ellers har sagt og få en abort hvis den er positiv, men det er den eneste rigtige løsning ligenu.

Æv håbede jeg nåede at rette det inden du læste det.. Det beklager jeg altså virkelig!!

Der har jeg så fuld forståelse for.. Min søn blev opereret 6 gange sidste år, og jeg kørte omk. 2000 km til læger og sygehuse.. da vi regnet med at det hele var overstået valgte vi at gå igang med nr. 2 og jeg blev hurtigt gravid og kort efter blev den store syg igen.. heldigvis har der ikke været noget 7-9-13 siden november, ig jeg er idag 40+6..

Anmeld

7. juni 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Æv håbede jeg nåede at rette det inden du læste det.. Det beklager jeg altså virkelig!!

Der har jeg så fuld forståelse for.. Min søn blev opereret 6 gange sidste år, og jeg kørte omk. 2000 km til læger og sygehuse.. da vi regnet med at det hele var overstået valgte vi at gå igang med nr. 2 og jeg blev hurtigt gravid og kort efter blev den store syg igen.. heldigvis har der ikke været noget 7-9-13 siden november, ig jeg er idag 40+6..

Det skal du ikk tænke på, det er jo ik til at vide udfra starts indlægget.

er ked af alt det i har skulle igennem med jeres søn det er så ufattelig hårdt at se sine børn skulle igennem sådan noget . Og håber da snart på et indlæg om at du har født  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.