Andre der også er i uge 5 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg er enten 5+2 eller 5+3 idag og fandt ud af igår at jeg er gravid med barn nummer 2  Jeg har regnet ud at jeg enten har termin D.31/1 eller D. 1/2. Findes der terminsgrupper herinde?? Og hvis ja hvilken synes I så jeg hører i og må man gerne være anonym indtil man har vært til NF?

Er der andre der er gravide i uge 5? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

Cat93

Anonym skriver:

Jeg er enten 5+2 eller 5+3 idag og fandt ud af igår at jeg er gravid med barn nummer 2  Jeg har regnet ud at jeg enten har termin D.31/1 eller D. 1/2. Findes der terminsgrupper herinde?? Og hvis ja hvilken synes I så jeg hører i og må man gerne være anonym indtil man har vært til NF?

Er der andre der er gravide i uge 5? 

Stort tillykke Jeg er også gravid i uge 5. er 5+5 i dag og ja der er en terminsgruppe herinde.

Anmeld

3. juni 2014

Anonym trådstarter

Cat93 skriver:

Stort tillykke Jeg er også gravid i uge 5. er 5+5 i dag og ja der er en terminsgruppe herinde.

Dejligt  Også tillykke til dig  Ved du hvor man kan finde terminsgrupperne henne??

Anmeld

3. juni 2014

Cat93

Anonym skriver:

Dejligt  Også tillykke til dig  Ved du hvor man kan finde terminsgrupperne henne??

https://www.baby.dk/debat/507pi1/januar-2015/emner. aspx

Anmeld

3. juni 2014

Anonym trådstarter

Cat93 skriver:

https://www.baby.dk/debat/507pi1/januar-2015/emner. aspx

Tusind tak  Ved dog ikke helt om jeg skal melde mig ind i januar eller februar gruppen  Eller om jeg bare skal vente til NF og så se hvordan terminen er.

Anmeld

3. juni 2014

Cat93

Anonym skriver:

Tusind tak  Ved dog ikke helt om jeg skal melde mig ind i januar eller februar gruppen  Eller om jeg bare skal vente til NF og så se hvordan terminen er.

jeg har meldt mig ind i januar har termin d. 29/1 efter egen beregning

Anmeld

4. juni 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Ellers så meld dig blot ind i begge.. jeg er pt sat til den 31/1 og jeg er hoppet i begge, det er der mange der gør :-) 

Og tillykke ;-)

Anmeld

4. juni 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Ellers så meld dig blot ind i begge.. jeg er pt sat til den 31/1 og jeg er hoppet i begge, det er der mange der gør :-) 

Og tillykke ;-)

Men kan man kun melde sig ind hvis man ikke er anonym?

Anmeld

4. juni 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Men kan man kun melde sig ind hvis man ikke er anonym?

Ja det er rigtigt 

Anmeld

4. juni 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Ja det er rigtigt 

Hmm... Øv øv. Så må jeg bare vente til efter NF når jeg ophæver min anonymitet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.