Knaldende hovedpine! Andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
10 svar
1 synes godt om
3. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

For h*****e hvor har jeg lyst til at rive knoppen af mig selv de her dage! Er blevet ramt af mega hovedpine fra jeg står op til jeg går i seng. Dog værst morgen og aften. Plejer aldrig at døje med det, så det er virkelig ubehageligt 

Aner ikk om det har noget med graviditeten a gøre, så ville lige forhøre mig hos jer medgravide er der nogen der har oplevet det samme som følge af graviditet? Ellers burde jeg måske forbi lægen 

Udover det er min lækre kvalme også taget til i styrke morgen og aften igen. Hurra  Så pt kommer i hvertfald et måltid dagligt retur  Ad ad ad! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

Snoopy77

Tillykke med graviditeten :-) jeg havde også meget ofte hovedpine desværre. Det gik over efter nogle uger, men kan godt huske at det var ret voldsomt og belastende! God bedring :-) 

Anmeld

3. juni 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Hej.. Nu ved jeg ike hvor langt du er. Men jeg døjede rigtig meget med hovedpine fra ca uge 15 til ca uge 22. Har aldrig lidt af hoveepine rigtig inden. Men nøj det var nogle hårde uger at komme i gennem.  

Har ikke rigtig bøvlet med det siden og er nu i uge 32.  

Held og lykke med det hele

Anmeld

3. juni 2014

Hullabullabulla

Mor11 skriver:

For h*****e hvor har jeg lyst til at rive knoppen af mig selv de her dage! Er blevet ramt af mega hovedpine fra jeg står op til jeg går i seng. Dog værst morgen og aften. Plejer aldrig at døje med det, så det er virkelig ubehageligt 

Aner ikk om det har noget med graviditeten a gøre, så ville lige forhøre mig hos jer medgravide er der nogen der har oplevet det samme som følge af graviditet? Ellers burde jeg måske forbi lægen 

Udover det er min lækre kvalme også taget til i styrke morgen og aften igen. Hurra  Så pt kommer i hvertfald et måltid dagligt retur  Ad ad ad! 

Husk lige at få tjekket dit bt indimellem, da slem hovedpine kan være forstadie til ex vis ssf (been there..)

Anmeld

3. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej.. Nu ved jeg ike hvor langt du er. Men jeg døjede rigtig meget med hovedpine fra ca uge 15 til ca uge 22. Har aldrig lidt af hoveepine rigtig inden. Men nøj det var nogle hårde uger at komme i gennem.  

Har ikke rigtig bøvlet med det siden og er nu i uge 32.  

Held og lykke med det hele

Er 13 uger henne.  Æv det var længe at gå med det! Samtidig har jeg et job med meget støj og en 2 årig herhjemme, så det kan virkelig være svært at være til. 

Hvad gjorde du? Åd panodiler eller? For jeg har det sgu skidt med at skulle tage dem dagligt 

Anmeld

3. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Britt88 skriver:

Husk lige at få tjekket dit bt indimellem, da slem hovedpine kan være forstadie til ex vis ssf (been there..)

Ups, det snakker jeg lige med jm om her sidst på ugen. Selvom mit bt som regel er virkelig lavt. 

Anmeld

4. juni 2014

Mor til Ella

Mor11 skriver:

Får du nok væske her i varmen?

Anmeld

4. juni 2014

Christine

Mor11 skriver:

På de varme dage har jeg også massiv hovedpine som også giver kvalme. Så gætter på jeg har svært ved at få nok væske. Måske det samme for dig?

Anmeld

4. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mor til Ella skriver:

Får du nok væske her i varmen?

Ja, jeg går konstant rundt med en dunk vand. Drikker nok 1,5-2 liter bare mens jeg er på arbejde. 

Anmeld

4. juni 2014

ømor34

Altså det jeg var gravid med nr to led jeg også meget af hovedpine og ligesom dig ønskede jeg ikke at tage piller hele tiden. Jeg gjorde det at jeg lagde en våd klud i fryseren når den så var frossen lagde jeg den på min pande og det hjalp faktisk. Jeg er så samtidig en af dem som bare skal huske at drikke meget vand især her i varmen. Pøj pøj ellers med din graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.