Md scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. august 2009

3rollinger

Saa kom jeg til MD scanning igaar og alt sad som det skulle, paa de rigtig steder og fungerede som det burde.

Jeg har aabenbart en foranliggende moderkage og det er nok af den grund jeg ikke har kunne maerke babyen foer relativt sent. Men nu sparker hun derudaf saa det er skoent.

Og ja, det er nemlig en hun. Nu er der to laeger som uafhaengigt af hinanden har sagt at det ligner en pige saa nu tror jeg paa det. Slevom de ikke vil sige det 100%,

Varme sommerhilsner,

st 19+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

anette4

hej så er vi lige kommet hjem fra scanning, alt var som det skulle være så det er dejligt og det er en dreng så det bliver skønt med tre drenge og en pige i huset

Anmeld

13. august 2009

MaleneGærup

Er også lige kommet hjem fra scanning. Alt var præcis som det skulle være og 100% i orden, så det er helt fantastisk.
Men nu ser vi ikke banditten før den kommer ud i den rigtige verden, pyha det bliver en lang ventetid.
Vi har valgt at vente til den kommer med at se hvad vi skal have, men var da godt nok fristet da sygeplejesken spurgte om vi ville vide hvad det er.....
Min mor var også med til scanningen, hun syntes også at det var en helt fantastisk oplevelse at se barnebarnet for første gang.

Anmeld

14. august 2009

st

Åhh hvor det da glæder mig søde st. Og hvor skønt med en lille prinsesse. Dejligt at få den vished om at alt er som det skal være.

Knus herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.