Brudepiger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
9 svar
1 synes godt om
3. juni 2014

Pigent

Hej

Først vil jeg hører hvornår i synes man er gammel nok til at blive gift?(jeg skal ikke giftes nu)

Også til det andet spørgsmål
Havde du brudepiger/svende? Hvem og hvor mange?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Når man er myndig, men de fleste burde nok vente til de er lidt ældre 

Jeg skal først giftes til september næste år, men vi har valgt brudepiger- og svende. Det bliver til tre brudepiger, min søster og to kusiner. Min familie er ikke så stor, så der var ikke så meget at tænke over. Min kæreste har umiddelbart valgt ikke at have svende. Jeg ved ikke helt hvorfor, men han siger, han ikke har lyst. Så det er bare brudepiger indtil videre. 

Anmeld

4. juni 2014

Pigent

Demosan skriver:

Når man er myndig, men de fleste burde nok vente til de er lidt ældre 

Jeg skal først giftes til september næste år, men vi har valgt brudepiger- og svende. Det bliver til tre brudepiger, min søster og to kusiner. Min familie er ikke så stor, så der var ikke så meget at tænke over. Min kæreste har umiddelbart valgt ikke at have svende. Jeg ved ikke helt hvorfor, men han siger, han ikke har lyst. Så det er bare brudepiger indtil videre. 

Okay
Når det bliver min tur engang så tænker jeg min niece, søster og to veninder. Evt kærestens søster hvis hun vil

Anmeld

4. juni 2014

Mor til Ella

Hej

Først vil jeg hører hvornår i synes man er gammel nok til at blive gift?(jeg skal ikke giftes nu)

Tja, det er jo svært at sætte alder på.

Men som med alt andet der binder en sammen med et andet menneske synes JEG at man lige bør lære hinanden godt at kende, og genereltlade være at have så travlt, vi skal jo nok nå det
forstår ikke hvorfor alt skal ske så hurtigt.

Vi blev gift sidste år i maj, jeg var 26 og manden 30 og havde da været sammen i 9 år, havde en datter på 1 år som var klædt som brudepige men hun gik ikke ind med os.

Vi var blevet gift et halvt år før hemmeligt på rådhuset, så i kirken var det en velsignelse, derfor gik min mand og jeg ind sammen

Anmeld

4. juni 2014

BinaMor

når man vil.... det er indstillingen og modenhed der er svaret på hvornår.. ikke alderen.

Anmeld

4. juni 2014

MyLove E

Jeg var 27år da jeg blev gift ;-) Jeg havde 4 brudepiger. Min mands 2 niecer som var 4 og 8, og så min søster på 14 og min kusine på også 14

Jeg ville ha min søster, da jeg desværre ikke har min far mere. Så hvis jeg havde hende med følte jeg lidt han var der

Det var min mor som førte mig op ;-)

Anmeld

4. juni 2014

isabellasmor

Pigent skriver:

Hej

Jeg blev gift sidste år med mine døtres far. Jeg er 20 og min mand er 27 . 

Vores datter på 2 , og så min yngste lillebror på 12 , gik foran os op af kirkegulvet og så ned på deres pladser som var forest i kirken 

Anmeld

4. juni 2014

CarinaSB

Pigent skriver:

Hej

Når man er klar til det :) Var selv 25 og manden 30 .. :) Brudepiger havde jeg mine 2 niecer og mandens niece .. :)

Anmeld

4. juni 2014

AnonymMor

Pigent skriver:

Hej

altså jeg er 23 lige om lidt og jeg skal giftes her d 14 juni jeg skal have 2 brudepiger.. min gode veninde og min datter  

Anmeld

5. juni 2014

Pigent

Tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.