Wehu.... og mangler lidt hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juni 2014

Anonym trådstarter

Fedt, endelig at rykke over i den her kategori

Testede i dag positiv .... Yeah!

Men hvor langt er jeg?

Mine mens første dage var:

2 maj

1 april

4 marts

og er rimelig sikker på jeg havde ÆL d. 19 maj, men er usikker på hvor lang min cyklus er, når jeg taster ind i terminsberegneren?

Jeg får det til 4+1 i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Udfra Æl  D 19. Vil du være 4+1 ja. Men æl kan svinge. Lægen vil beregne din termin udfra sidste første mens dag. Altså 2.maj og så er du 4+4 idag og skifter uge om fredagen. 

Nf scanningen vil give din endelige termin.

Anmeld

3. juni 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Udfra Æl  D 19. Vil du være 4+1 ja. Men æl kan svinge. Lægen vil beregne din termin udfra sidste første mens dag. Altså 2.maj og så er du 4+4 idag og skifter uge om fredagen. 

Nf scanningen vil give din endelige termin.

Okay, så i bund og grund er det ligegyldigt, hvor lang cyklus er, når jeg en gang skal til læge?

Så udregner de kun fra 2. Maj?

Anmeld

3. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Okay, så i bund og grund er det ligegyldigt, hvor lang cyklus er, når jeg en gang skal til læge?

Så udregner de kun fra 2. Maj?

I hvertfald når din cyklus ikke svinger mere end et par dage, ja. det var noget andet hvis din cyklus var på over 35 dage fx

Da jeg var gravid første gang var mine cyklusser på over 40 dage, men lægen regnede stadigt bare fra første mens dag. Blev så også rykket 5 dage til nf  

Anmeld

3. juni 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

I hvertfald når din cyklus ikke svinger mere end et par dage, ja. det var noget andet hvis din cyklus var på over 35 dage fx

Da jeg var gravid første gang var mine cyklusser på over 40 dage, men lægen regnede stadigt bare fra første mens dag. Blev så også rykket 5 dage til nf  

Arh okay, super tak

Så kan jeg vist godt bestille til hos lægen om en måneds tid, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.