Update øv sikke en dag :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
5 svar
5 synes godt om
3. juni 2014

sandramor

Nå så kom dagen hvor jeg skulle med og se hvordan det gik med min lille hund.... 

Det gik heldigvis rigtig fint... Han havde klaret sig rigtig fint og reagerede rigtig flot på hjertemedicinen.... Så jeg fik ham med hjem  Sammen med 3 forskellige recepter på medicin... En gange vanddrivende og 2 gange hjertemedicin   Det koster mig 1200kr hver 3 måned at holde ham i live... For det er medicin han ikke kan undvære.... Det er rigtig mange penge når man bor alene med to børn og er på su.... Men han er min elskede hund og han skal have en chance.... 

Han skal kontrol scannes igen om en måned for at se hvordan der venstre hjertekammer ser ud( det var 5 gange så stort som normalt til skanningen i går)

ham skriver også i thais' papirer at han lå i den alvorlige ende (5 hvor 5 er værst) og selvom han ikke så det nært forestående overhovedet kunne han pludselig vælte død om eller skille ha hjælp til at dø 

Men ja i første omgang så har han det godt... Han er stadig træt og udmattet men han har det godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

mpr

Årh stakkels lille pus da Håber han kommer til at leve i lang tid endnu  Det er aldrig sjovt at skulle gå og være nervøs for sådan noget for det er jo ens kæledyr! Håber på det bedste! 

Anmeld

3. juni 2014

tweety2060

Har sådanne tænkt på dig og vovsen.... Dejligt at høre han har det bedre!! Håber medicinen hjælper ham....

Anmeld

3. juni 2014

sandramor

Chel92 skriver:

Årh stakkels lille pus da Håber han kommer til at leve i lang tid endnu  Det er aldrig sjovt at skulle gå og være nervøs for sådan noget for det er jo ens kæledyr! Håber på det bedste! 

Nej det er forfærdeligt 

Og det er rigtig dejligt at ha ham hjemme igen... Men stadig hårdt for han er bare slet ikke sig selv 

Anmeld

3. juni 2014

sandramor

tweety2060 skriver:

Har sådanne tænkt på dig og vovsen.... Dejligt at høre han har det bedre!! Håber medicinen hjælper ham....

Åårh har du?  Det er da dejligt at høre 

Men ja det er dejligt han er hjemme igen men stadig hårdt at se hvor lidt sig selv han er  Men ja nu skal han jo lige komme til sig selv igen.... 

Håber ihvertfald medicinen hjælper ham i det lange løb 

Anmeld

3. juni 2014

mpr

sandramor skriver:

Nej det er forfærdeligt 

Og det er rigtig dejligt at ha ham hjemme igen... Men stadig hårdt for han er bare slet ikke sig selv 

Der er jo ikke andet for end at tage en dag af gangen, se hvor godt det går, og så nyde tiden man har med ham Man har dem desværre alt for kort tid og endnu kortere hvis de nu bliver syge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.