Hvornår gik i på barsel/blev sygemeldt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. juni 2014

Anonym trådstarter

Har lige fundet ud af idag at jeg venter tvillinger, så er anonym indtil familien ved besked...

og straks sætter mit planlægger gen ind... Jeg er under uddannelse og havde egentlig planlagt det så jeg lige kunne få min praktik med inden barsel også studere hjemmefra når barnet var kommet...

MEN!! Nu er der jo to så alt er ændret, hvor tidligt gik i fra?

ved godt man selvfølgeligt ikke kan regne med andres graviditeter, men det er alligevel rart at have en lille ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

Dulgretz

Anonym skriver:

Har lige fundet ud af idag at jeg venter tvillinger, så er anonym indtil familien ved besked...

og straks sætter mit planlægger gen ind... Jeg er under uddannelse og havde egentlig planlagt det så jeg lige kunne få min praktik med inden barsel også studere hjemmefra når barnet var kommet...

MEN!! Nu er der jo to så alt er ændret, hvor tidligt gik i fra?

ved godt man selvfølgeligt ikke kan regne med andres graviditeter, men det er alligevel rart at have en lille ide

Jeg var også under uddannelse, da jeg fik mine unger. Jeg gik fra da jeg var 34+3, skulle lige have det til at passe ind med modulbedømmelsen ;-)

Jeg var dog heller ikke plaget af graviditeten... Fik lidt vand i kroppen omkring uge 32. men ellers var der ikke noget før 36+3, hvor jeg blev indlagt sat igang pga. begyndende svangerskabsforgiftning.

tillykke med tvillingerne i maven :-)

Anmeld

3. juni 2014

Anonym trådstarter

Dulgretz skriver:

Jeg var også under uddannelse, da jeg fik mine unger. Jeg gik fra da jeg var 34+3, skulle lige have det til at passe ind med modulbedømmelsen ;-)

Jeg var dog heller ikke plaget af graviditeten... Fik lidt vand i kroppen omkring uge 32. men ellers var der ikke noget før 36+3, hvor jeg blev indlagt sat igang pga. begyndende svangerskabsforgiftning.

tillykke med tvillingerne i maven :-)

Okay, jeg har termin 9 januar, så hvis jeg bare kan være i praktik til første november kan jeg bestå den... Så håber heller ikke jeg bliver for generet 

Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.