Mindre foster aktivitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. juni 2014

Sjwf

Hej alle sammen jeg har lige et lille spørgsmål til jer...

Jeg er i uge 29 og har haft en helt normal graviditet, og har det da også nu, men den sidste uge synes jeg at jeg har mærket mindre til ham end jeg har gjort førhen, jeg mærker ham stadig væk en lille smule, men slet ikke på samme måde som førhen og slet ikke samme aktivitet.

Er det normalt eller bør jeg kontakte min jordermoder ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sjwf skriver:

Jeg er i uge 29 og har haft en helt normal graviditet, og har det da også nu, men den sidste uge synes jeg at jeg har mærket mindre til ham end jeg har gjort førhen, jeg mærker ham stadig væk en lille smule, men slet ikke på samme måde som førhen og slet ikke samme aktivitet.

Det er rimelig normalt der omkring uge 28-29-30 at mærke liv lidt mindre kraftigt, da pladsen er noget mere trang.

Når det er sagt så ville jeg nok alligevel ringe. Og havde nok også gjort det før der var gået en uge. - Jeg oplevede det samme omkring uge 28 og ringede efter 3 dage. 

Jeg synes du lige skulle give din jm et kald, for hellere en gang for meget end for lidt. Desuden så er det altså også nogen gange bare et tjek der skal til så man kan få lidt ro på og slappe af ved at vide intet er i vejen, og så liver baby lidt op igen og giver den gas 

Anmeld

3. juni 2014

Dianabk

Sjwf skriver:

Jeg ville ringe. Hvis du er utryk ved det så ring og få en snak med JM eller FG hvis de mener det er relevant vil de bede dig komme ind også får du kørt en kurve eller lyttet til hjertelyd.

Håber alt er fint

Anmeld

3. juni 2014

L&V

Det er helt normalt. Der er mindre plads ergo mindre aktivitet. Så længe man mærker noget ville jeg ik bekymre mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.