holstebro badeland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. august 2009

charlottekri

er jeg den eneste der er dybt skuffet over badelandet efter det er blevet lavet om??? det er et år siden jeg har været der sidst og dengang var der klapvogne til at sætte den lille i, så man ikke skulle rende rundt med den på armen og der var en pusleplads ved siden af det varme bassin, hvor man kunne gøre de små istand efter svømning med badekar osv.
nu skal man løfte de små i klapvognen over en anordning, de har sat op, så folk fra svømmehallen ikke går ind i badelandet... og puslepladsen er helt forsvundet --> der står en væg nu...
derudover har de såmæn også sat priserne op...
jeg blev så dybt skuffet, at jeg har svoret aldrig at sætte mine ben der mere, for det er for lidt at betale så meget for!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

charlottekri

nå, det ser ud til at jeg er den eneste, der har det sådan... he he

Anmeld

20. august 2009

LineD

charlottekri skriver:

nå, det ser ud til at jeg er den eneste, der har det sådan... he he

Hihihi nej jeg synes også det er blevet noget dyrt l o r t
Men jeg har så ikke oplevet baby bære problemerne, da jeg stadig bærer min i maven hehe

Anmeld

20. august 2009

charlottekri

LineD skriver:

Hihihi nej jeg synes også det er blevet noget dyrt l o r t
Men jeg har så ikke oplevet baby bære problemerne, da jeg stadig bærer min i maven hehe

ja, det kan jeg selvfølgelig godt se he he.

Anmeld

20. august 2009

Solstrålen

Jeg har ikke været der siden min datter var baby og det er efterhånden et stk tid siden .. som tiden dog flyver

Jeg synes da at det er åndsvagt hvis de har fjernet de hjælpemidler der er til folk med babyer .. og især hvis de har sat prisen op .. det er ret dyrt i forvejen ..

Anmeld

21. august 2009

charlottekri

Solstrålen skriver:

Jeg har ikke været der siden min datter var baby og det er efterhånden et stk tid siden .. som tiden dog flyver

Jeg synes da at det er åndsvagt hvis de har fjernet de hjælpemidler der er til folk med babyer .. og især hvis de har sat prisen op .. det er ret dyrt i forvejen ..

ja, det var faktisk ret besværligt bare at komme derind... og så var der ikke rigtig noget de små kan lege med...
nu ved jeg at der i esbjerg er noget der hedder svømmestadion danmark, og det skulle være rigtig godt med mange faciliteter for de små samt en masse aktiviteter for de lidt større såsom et bølgebassin... og så koster det 5 kr. mindre...
åndssvagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.