At gøre en gammel grim sofa flot igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
5 svar
3 synes godt om
3. juni 2014

mortilsilke

Hej piger. 

Sagen er den at vores lille chihuahua elsker at tisse på vores sofa, selvom hun LIGE har været ude at tisse. Det er rigtig øv, og da det er en lys stof sofa er der rigtig mange store grimme pletter på nu, og jeg har desværre ikke råd til at købe en ny sofa. 

Er der nogle af jer, der har nogle idéer til hvordan jeg kan gøre det pænt igen? Andre idéer end bare at ligge et tæppe på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

Pigent

VenterVanessa skriver:

Hej piger. 

Sagen er den at vores lille chihuahua elsker at tisse på vores sofa, selvom hun LIGE har været ude at tisse. Det er rigtig øv, og da det er en lys stof sofa er der rigtig mange store grimme pletter på nu, og jeg har desværre ikke råd til at købe en ny sofa. 

Er der nogle af jer, der har nogle idéer til hvordan jeg kan gøre det pænt igen? Andre idéer end bare at ligge et tæppe på 

Jeg ville bruge en sofa som hunden havde tisset i. Så må hunden lærer at den ikke må være i sofaen.
Købe enten en billig brugt kunst læder/læder sofa på genbrug så kan det da tørres af.

Anmeld

3. juni 2014

mortilsilke

Pigent skriver:

Jeg ville bruge en sofa som hunden havde tisset i. Så må hunden lærer at den ikke må være i sofaen.
Købe enten en billig brugt kunst læder/læder sofa på genbrug så kan det da tørres af.

Vi bruger diverse rengøringsmidler + urine off so den burde nu stadig være fin nok at bruge. Hverken min kæreste eller jeg vil have en læder sofa, vi syntes det er forfærdeligt at sidde i.

Anmeld

3. juni 2014

M&J87

VenterVanessa skriver:

Hej piger. 

JEg tænker at det er ret uhygiejnisk, specielt når baby kommer. I må finde grunden til hvorfor hunden gør det.

Anmeld

3. juni 2014

Jj1709

VenterVanessa skriver:

Hej piger. 

Jeg tror desværre ikk du kan få den pæn igen.. Men du kan vel købe et betræk af en art til at ligge over den? 

Men jeg tænker at når hunden har tisset i sofaen, så er det jo ikke kun på betrækket, det er os trukket igennem og ligemeget hvor rent du forsøger at gøre det, så vil der stadigvæk sidde rester af hunde tis, og det tror jeg hunden kan lugte, og så er det lidt pølsen uden ende..

Måske i skulle lære hunden at den ikke skulle være i sofaen?

Jeg tænker at når der kommer en baby ville det være voldsomt uhygiejnisk at den skulle ligge i en sofa med hunde tis på.. 

Anmeld

3. juni 2014

Mor til Ella

VenterVanessa skriver:

Hej piger. 

Ny sofa uanset hvad, tis fra dyr stinker

Og som en anden skriver er det ikke skide lækkert i forhold til baby.

Så kort og godt så skal hunden lære ikke at være i sofaen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.