Hold da helt op!! Skal man virkelig det!?! Det virker da en smule skudt forbi målet, synes jeg... Mærkeligt. De fleste er da ikke særligt lykkelige for at være arbejdsløse i forvejen, skulle man mene og det der, virker mest af alt som en straf, som en "nu skal vi sikre os, at du ikke går i stå og begynder at tænke selvstændige tanker, mens du går derhjemme og dangerer den" ting.
Jeg har svært ved at forestille mig, at det kommer til at virke efter hensigten i hvert fald. Der sker nok nærmere det, som du selv nævner, at man så bare skriver dårlige ansøgninger, så man er sikker på ikke at få arbejdet, hvis det er noget, man ikke vil...
Forstår i hvert fald også godt din frustration og er lykkelig for, at det ikke er mig, der skal til det!!!
Knus fra Birgitte
PS: Forslag: Kan du ikke skrive en standard ansøgning og så rette den lidt til for hvert job, du søger, så du da i det mindste ikke skal bruge så meget tid på de ansøgninger og så SKYND dig at få den lægeerklæring på din ryg, så du ikke skal tage et job, hvor du ødelægger den mere!!! Pas på den ryg!!! Der er vel også mulighed for revalidering til anden uddannelse, så du kan få et arbejde, hvor du ikke skal belaste ryggen mere?
Anmeld